---diana lungu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Mai daunazi spuneati ca analfabetzii
> ucideau si a-aveau  scuze pt. ca
> erau analfabetzi, ce sa le ceri?
> si prin urmare, Wiesel avea dreptate.

incep sa te inteleg.

eu am spus, ca un popor de analfabeti,
care nu avea nici o putere decizionala,
traind intr-un mediu rural, departe
de oras, departe de capitala, nu puteau
sa ucida, nu puteau sa o puna de
un Holocaust. In primul rand ca nu
avea puterea si in al doilea rand
fiindca nu ar fi inteles care ar fi
fost ratiunea unui Holocaust.

Ce incep sa inteleg este ca tu acuzi acest
popor. Imi devine tot mai clar!

> - Pai daca talmudicii n-au nimic de-a face cu perioada in care a
> trait Iisus, atunci nu vad cum ar putea sa-i acuze pe romani ca la
> randul i-ar acuza de moartea acestuia(Hrisos).

Pai tocmai asta este rationamentul meu.
Cum e posibil, ca un popor care nu exista pe vremea lui Hristos,
sa afirme ca ei ar fi fost acuzatii de a fi comis crima impotriva
lui Hristos?

> Undeva rationamentul acesta al dvs. e fisurat.

Nu rationamentul meu este fisurat, rationamentul talmudicilor
este fisurat, fiindca ei sunt aceea care afirma vinovatia
romanilor, care i-ar fi acuzat de uciderea lui Hristos!

Chiar nu te-ai prins? Esti chiar atat de naiva (ca sa nu spun
altfel)?

> - Nu  doar talmudicii sunt vinovati pt.  ce nu merge in Romania,

e clar. Matale scuzi orice culpa a talmudicilor.
Ei reprezinta pentru matale partea Buna, Oamenii Buni, Alesii.
E clar.

> sunt multe alte lucruri care tin atat de
> `calitatile`(caractersiticile) romanilor

e clar, pentru matale romanii sunt un neam de kkt, motiv
ca ei trebuie sa inghite toate porcariile. Te exprimi foarte
clar. Esti foarte convingatoare.

> - Eu nu am nici un fel de problema, mie imi e aproape clar totul!

Am observat.
Credeam ca asta este o lista pentru romani!
Observ ca participati si voi astia care-i urati pe romani!

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM