Am avut si eu parte de o astfel de "surpriza" primind traducerea
"oficiala" a unui proiect comun care fusese redactat in franceza. Biroul
de la UE ocupandu-se de traducerea in engleza si romana.
Gramatical si chiar etimologic traducerea parea perfecta. Doar 3-4 termeni
frantuziti pe care nu-i intalnisem... Dar perfect ne-inteligibila! Din
cauza neintelegerii sensului tehnic, o traducere dupa dictionar, incarcata
de multiple sensuri (mai bine sa prisoseasca, nu?), cu o frazare care m-a
dus cu gandul la Urmuz. A trebuit sa rescriu complet cele 8 pagini...
gandindu-ma cum o fi cu textele de aderare...

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM