sincer, spre deosebire de codruta care zice ca a citit cateva
numere.., eu nu
dar nici nu cred ca trebuiau sa astepte venirea lui patapievici ca sa
afle ca merita sa se ocupe eficientizare
dar, dati-l in gat pe patapievici si publicati cifrele (contabile )
si altele pe care el nu le stie  si care arata viabilitatea
revistei , si numai pe ultimele saptamani... cand a crescut cererea
din partea difuzorilor. transparenti si il dati , cum ziceam-

cred ca e loc si la codruta pe lista dar si in alte locuri

-- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> La mesajul de mai jos adaug ca nu muream de dragul Institului
Cultural

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM