From: Benedetto Schiavone
Date: 03/25/05 00:11:02
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: [protest-ro] Re: Despre Unire - APEL

--- Ghenadie BREGA <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Unirea românilor într-un singur
> stat este posibilă si dorită de
> români

ma gandesc la ardeleni cat de
fericiti sunt ca ii au pe regateni alaturi
de ei (majoritatea regatenilor au votat
PSD, iar restul PD). Acuma trebuie sa
contemplez cum basarabenii vor
vota partidul comunist!

> sim că Unirea nu poate rezolva
> săbiciunile economice si politice
> ale statelor în care trăim.

parca despre asta ar fi vorba!?

E vorba despre inanitia moldovenilor
dependenti de comunism ca de un drog!

> Totusi declarăm că e nefiresc si inacceptabil ca fratii să treacă
> granite si vămi umilitoare pentru a-si vedea părintii, pentru a se
>întîlni între ei.

asta nu e argument!
Cum argumentezi faptul ca electoratul basit basarabean va vota
pentru comunisti!

> Ajutati-ne să întregim familia. Să ne UNIM!

Asta-i alt aspect!

Deviezi!

Yahoo! Groups Sponsor

To visit your group on the web, go to: