Dupa cum zicea si Lucian (parca) pe romania_eu_list: o gramada de lume
confunda UE cu Europa.
Europa este o suprafata geografica - UE este un concept politic.

La o adica, eu am vazut chiar si prin tari ale UE persoane fara "spirit
european" (si care nu doreau integrare) - asta nu stiu cat este de
relevant, e normal ca oamenii sa aiba opinii diverse, exista si in
Romania romani care nu vor sa fie romani sau sa fie in Romania - dar
acestia sunt o minoritate.

Ca eu personal sunt sau nu de acord cu ei este, de asemenea,
nerelevant - dar e suparator cand lumea nu foloseste corect niste
notiuni. Iar daca o mai face si cu intentii manipulatoare (cum
cam "suspectez" eu mai tot ce vine "via Altermedia" ;) e chiar un pic
jignitor - deci, pentru mine, usor enervant :)

Oricum, daca intrati pe paginile CE, o sa vedeti ca valorile promovate
de UE sunt exact cele de care se folosesc "anti-integrationistii" ca sa
raspandeasca indoieli ;)

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM