> Reprezentanti ai APD, GEC si CENTRAS au aparut prima oara in Rosia Montana in
> masini RMGC in
decembrie 2004. Dat fiind faptul ca nici unul dintre ei nu si-a explicat rolul
in consultarile
publice, Alburnus Maior a scris APD-ului si CENTRAS-ului intrebandu-i in
legatura cu
misiunea lor. Dat fiind faptul ca nici unul dintre ei nu a raspuns, Alburnus
Maior i-a
contactat telefonic. Cristian Pirvulescu, Presedintele APD a declarat, in
cadrul mai multor
convorbiri ca ONG-ul sau nu are nici un proiect in privinta procedurii de
autorizare a
proiectului Rosia Montana. Ceea ce este interesant de observat in privinta
CENTRAS-ului este
aceea ca Dan Petrescu, unul dintre fondatorii acestui ONG, este acum director
pentru
autorizare la RMGC.

Dat fiind ca am lucrat si eu cu Terra Mileniul III - si ca sunt prietena cu cei
de la Alburnus
Maior - nu pot decat sa-i felicit pe cei de la AM si pe cei de la Terra, in a
caror fotografie
cu "trofeul" apar si eu, pentru decizia de a returna premiul.
Acum mi se explica si mie articolul ciudat din Cotidianul, in care se spune FIX
ceea ce zic si
ONG cu "proiectul": ca, vezi-Doamne, pana acum a fost mult mai vizibila partea
care este
"impotriva", ceea ce este o minciuna, numai eu am un dosar plin de articole
mincinoase in care
simpatizantii Alburnus Maior sunt besteliti, in timp ce firma este ridicata in
slavi intr-un
mod pentru care Ceausescu ar fi fost invidios. Dar, mdeh, cu toate ca ma cunosc
si cei de la
CENTRAS si cei de la GEC, n-au simtit de fel nevoia macar sa intrebe.

Care e legatura organizatiilor din "proiect" cu Cotidianul? Pai, Dl. Parvulescu
scrie frecvent
in Cotidianul - si iata, aici, "monitorizarea independenta".

Nu ca mi-as fi facut mari iluzii in privinta ProDemocratiei, ca am vazut cum
s-au comportat la
alegeri - dar CENTRAS, cel putin, m-a dezamagit RAU de tot.

Oricum, le multumesc celor de la RMGC pentru masinile - sau poate si alte
lucruri - puse la
dispozitia ONG "independente". Datorita lor stim si noi acum cu cine avem de-a
face, ce
inseamna pentru unii expresiile "independenta", "prietenie", "incredere".

Dan Petrescu? eah...

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM