Ieri in jurul pranzului am ascultat la Radio Total, partial, o emisiune
(cred ca a lui Andrei Gheorghe) in care era solicitata opinia
ascultatorului: ce i-ar comunica Presedintelui tzarii.

Nu stiu cum a fost pana la capat insa, atat cat am ascultat, m-am cutremurat
de cate lozinci stupide am auzit!
A incercat moderatorul sa-i faca sa se puna in "pielea" parintelui unuia din
cei rapiti (si cred ca oamenii chiar credeau sincer ca se pun) - dar eu nu
cred ca a facut cineva cu ADEVARAT efortul asta..... nu cred ca a incercat
sa "simta" ca i-ar fi putut muri copilul din cauza unei decizii luate de el!

Ceea ce n-am auzit in emisiune (si motivul pentru care cred ca totul a fost
"fals") era un singur lucru:
NU am auzit sa fie pomenita dorinta romanilor de a ne fi implicat cu totii
(ca tzara) in razboiul din Irak!
NU am auzit nicaieri sa i se reproseze presedintelui ca mentine tzara
intr-un razboi fara sa faca o consultare a populatiei!

In mod normal, daca as fi telefonat eu "presedintelui" (moderatorul
emisiunii) i-as fi zis: "domnule presedinte, sunt de acord sa ne pastram
<<onoarea>> si sa ne respectam angajamentele - spuneti-le rapitorilor ca
trimiteti, in locul ziaristilor rapiti, familia Dvs.!".

Este singura varianta care mi s-ar fi parut corecta!

Un alt lucru remarcabil: pana cand am urmarit emisiunea (n-am ajuns la
sfarsit) cei care si-au spus parerea (si au dat tare cu blablaul ref. la
sacrificiu si onoare) au fost EXCLUSIV barbati! N-am auzit nici macar o
singura femeie!

Cat % din populatia tarii or fi ele? femeile?
:-p

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM