----- Original Message -----
From: "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, March 30, 2005 11:23 AM
Subject: Re: [protest-ro] Ziaristi romani disparuti / rapiti in IRAK

> Ceea ce n-am auzit in emisiune (si motivul pentru care cred ca totul a
fost
> "fals") era un singur lucru:
> NU am auzit sa fie pomenita dorinta romanilor de a ne fi implicat cu totii
> (ca tzara) in razboiul din Irak!
> NU am auzit nicaieri sa i se reproseze presedintelui ca mentine tzara
> intr-un razboi fara sa faca o consultare a populatiei!

OK. Poate imi scapa totusi ceva. Habar n-avem ce vor aia, atit timp cit nu
s-a emis vreo revendicare. Ce-ar fi sa ne retragem miine din Irak si
poimiine sa ceara aia bani? Razboiul cu pricina exista cu sau fara prezenta
noastra acolo. A provocat rapiri inclusiv intre cetateni francezi. Se pare
ca nu asta e solutia cistigatoare. Dupa cum s-a dovedit ca Irakul e o zona
periculoasa pentru oricine calca pe acolo. Asa ca de ce sa nu intoarcem noi
brusc cu 180 de grade politica externa, pentru ca in Irak sint scelerati
care rapesc si decapiteaza oameni. N-ar fi mai bine sa incercam sa ni-i
facem prieteni? Mi-a scapat ceva?

> In mod normal, daca as fi telefonat eu "presedintelui" (moderatorul
> emisiunii) i-as fi zis: "domnule presedinte, sunt de acord sa ne pastram
> <<onoarea>> si sa ne respectam angajamentele - spuneti-le rapitorilor ca
> trimiteti, in locul ziaristilor rapiti, familia Dvs.!".

Yep. Ca tot te plingi mai jos de drepturile femeilor. Adik Basescu, tatucu
de familie, seful tribului, sa aiba drept de viata si de moarte asupra
nevestei, fiicei, eventual si ginerelui.

> Este singura varianta care mi s-ar fi parut corecta!
>
> Un alt lucru remarcabil: pana cand am urmarit emisiunea (n-am ajuns la
> sfarsit) cei care si-au spus parerea (si au dat tare cu blablaul ref. la
> sacrificiu si onoare) au fost EXCLUSIV barbati! N-am auzit nici macar o
> singura femeie!

Yep. De fapt barbati trebuiau sa fie doar 48,7% dintre telefoane. De ce nu
incepi lobby pentru o lege in acest sens?
By the way, se pare ca in Romania, ca specie, barbatii au luat-o pe un trend
descrescator. Care prin Canada, care 6 feet under, care prin Irak sau
Afganistan. Pastrind ritmul, in citeva zeci de ani, o sa vorbeasca doar
femeile la telefon in Romania. Sper sa te simti razbunata atunci.

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM