From: Octav <[EMAIL PROTECTED]>

> OK. Poate imi scapa totusi ceva. Habar n-avem ce vor aia, atit timp cit nu
> s-a emis vreo revendicare. Ce-ar fi sa ne retragem miine din Irak si
> poimiine sa ceara aia bani?

Iti scapa, desigur! Emisiunea era conceputa in ideea ca "aia" vor avea ca
revendicare ca RO sa-si retraga trupele! Din pdv. al meu, cearta-te cu
realizatorul!

> periculoasa pentru oricine calca pe acolo. Asa ca de ce sa nu intoarcem
noi
> brusc cu 180 de grade politica externa, pentru ca in Irak sint scelerati
> care rapesc si decapiteaza oameni. N-ar fi mai bine sa incercam sa ni-i
> facem prieteni? Mi-a scapat ceva?

Ti-a scapat ca Romania e PLINA de scelerati - dar uite ca NU Irak a bagat
trupe in RO ci invers!

> Yep. Ca tot te plingi mai jos de drepturile femeilor. Adik Basescu, tatucu
> de familie, seful tribului, sa aiba drept de viata si de moarte asupra
> nevestei, fiicei, eventual si ginerelui.

Pai, daca se porneste de la premisa ca are "drept de moarte" - de ce sa nu
si-l exercite in, ca sa zic ashaaaa.... "aria lui de influenta" cea mai
apropiata!

> Yep. De fapt barbati trebuiau sa fie doar 48,7% dintre telefoane. De ce nu
> incepi lobby pentru o lege in acest sens?

Tu ai o problema de identitate? sau ce rost are fraza de mai sus?
Am constatat ca bashinoshii care si-ar fi "sacrificat" copiii (da' chiar
mi-ar place sa-i VAD facand asta in REALITATE, pun pariu ca de fapt sunt
genul care le pun pile ca sa aiba un serviciu mai bun sau sa treaca scoala)
au fost exclusiv barbati - which is true, indiferent ce lobby as face eu sau
nu. E un adevar - si atat!

> By the way, se pare ca in Romania, ca specie, barbatii au luat-o pe un
trend
> descrescator. Care prin Canada, care 6 feet under, care prin Irak sau
> Afganistan.

Plus aia care-si pierd din ce in ce caracteristicile "masculine" :-p

> Pastrind ritmul, in citeva zeci de ani, o sa vorbeasca doar
> femeile la telefon in Romania. Sper sa te simti razbunata atunci.

???
Pentru ce sa ma simt "razbunata"?
???

www.nuclearinfo.ro