----- Original Message -----
From: "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, March 30, 2005 12:21 PM
Subject: Re: [protest-ro] Ziaristi romani disparuti / rapiti in IRAK

> From: Octav <[EMAIL PROTECTED]>

> Iti scapa, desigur! Emisiunea era conceputa in ideea ca "aia" vor avea ca
> revendicare ca RO sa-si retraga trupele! Din pdv. al meu, cearta-te cu
> realizatorul!

Cool raspuns dupa ce incepi un thread cu potential de flame. In subjectul
mesajului scrie disparuti/rapiti. Deci mesajul nu era in ideea asta.

> noi
>
> Ti-a scapat ca Romania e PLINA de scelerati - dar uite ca NU Irak a bagat
> trupe in RO ci invers!

Nu mi se pare un motiv suficient de solid ca sa te apuci sa salti oameni,
chiar daca vin dintr-o tara in care pentru bani sau revendicari politice se
folosesc alte practici.

> Pai, daca se porneste de la premisa ca are "drept de moarte" - de ce sa nu
> si-l exercite in, ca sa zic ashaaaa.... "aria lui de influenta" cea mai
> apropiata!

De unde pina aunde are drept de moarte?

> Tu ai o problema de identitate? sau ce rost are fraza de mai sus?
> Am constatat ca bashinoshii care si-ar fi "sacrificat" copiii (da' chiar
> mi-ar place sa-i VAD facand asta in REALITATE, pun pariu ca de fapt sunt
> genul care le pun pile ca sa aiba un serviciu mai bun sau sa treaca
scoala)
> au fost exclusiv barbati - which is true, indiferent ce lobby as face eu
sau
> nu. E un adevar - si atat!
Tu te plingeai ca au vorbit doar barbati. Poate n-am inteles bine?
Any way, de unde pina unde problema de identitate?

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM