From: Octav <[EMAIL PROTECTED]>

> Cool raspuns dupa ce incepi un thread cu potential de flame. In subjectul
> mesajului scrie disparuti/rapiti. Deci mesajul nu era in ideea asta.

sorrrryyyyyyyyyyyy!!!!! Thread-ul era inceput de altcineva - tu puteai sa
comentezi ce a inceput el sau sa raspunzi la comentariul meu, alegerea a
fost a ta......
Dar oricum, eu propun ca de acum inainte sa punem pe protest-ro numai
threads fara "potential de flame"... ashaaaaa.... linistite, curatele,
elegante.... menuet si mai multe nu :-ppp

> Nu mi se pare un motiv suficient de solid ca sa te apuci sa salti oameni,
> chiar daca vin dintr-o tara in care pentru bani sau revendicari politice
se
> folosesc alte practici.

Pai, si CINE dracu' a avut "motive solide" in razboiul asta?

Pana si petrolul e (aproape) lichid - sau ma insel eu? :-ppp

> De unde pina aunde are drept de moarte?

Tu ai folosit expresia - am lasat citatul mai sus......

> Tu te plingeai ca au vorbit doar barbati. Poate n-am inteles bine?
> Any way, de unde pina unde problema de identitate?

"Problema de identitate" reiese din aia ca ori de cate ori eu expun FAPTE tu
sari in sus si pari s-o iei personal, interpretezi, rastalmacesti si faci
totul sa dai o tenta emotionala - ceea ce ma duce la ideea ca chestiile
astea cu subiect "barbat/femeie" tie ti se grefeaza pe o problema de
identitate sau ceva de genul asta.

Nu stiu de unde si pana unde ai scornit ca "m-am plans" - sa cred ca toate
sondajele si statisticile care spun "x% din respondenti sunt barbati si y%
femei" bufnesc de lacrimi? Pai, uite, d'AIA functioneaza asa prost INS - ca
e plin pe-acolo de statistici care arata exact asa, "plangarete"!
S-or fi inundat, saracii! :-p

www.nuclearinfo.ro

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM