Buna,

Apropo de discutia de ieri (dintre ONG si Ministrul Mediului) de la MMGA:
Dau azi sa caut dupa ONG aia din Administratia Fondului pentru Mediu - asa ca
intru pe site la
ei (www.afm.ro).
Structura? canci! "transparenta" totala!!! :-ppp
Caut dupa actele normative care reglementeaza structura - pe site la AFM se
deschid din parti!

Incapatanata brusc (dupa cum ma stiti cativa ;)) ma apuc si caut si caut la
SuperLex - si ce
vad?
Vad ca:
1 - SuperLex nu mai are motorul de cautare penru 2004 (a ramas la faza 2003 -
cu toate ca imi
amintesc PRECIS ca anul trecut am mai depistat niste timide acte normative);
2 - cu toate ca numerele MO au trecut de 4 cifre, cautarea se face doar dupa 3
(ceea ce,
evident, da eroare, dat fiind ca regulamentul de functionare al AFM a aparut in
MO 1155);
3 - nu mai exista optiunea de cautare dupa tipul actului normativ;
4 - la numar, cu toate ca inainte imi afisa toate actele cu nr. respectiv
(aparute in diverse
forme: Hotarari, Legi, Ordonante - si in ani diferiti) - acum nu mai afiseaza
nimik! (precizez
ca am cautat H. 1989, una dintre cele care reglementeaza organizarea AFM).

Una peste alta - "transparenta" totala, si aici!

Protestez, deci, ref. la aceasta situatie!

Yahoo! Mail - Find what you need with new enhanced search.
http://info.mail.yahoo.com/mail_250

Give the gift of life to a sick child.