From: Mihai Jalobeanu <[EMAIL PROTECTED]>

> Eu protestez insa la la modul in care "Campania pentru Aderarea Romaniei
> la UE" se face cu limitarea la anumite navigatoare si impunand existenta
> plugin-ului Macromedia... Adica a faptului ca, in afara contorului cu

Nu pot sa-i sufar pe astia care te forteaza la Macromedia... mi se par de
prost-gust de-a dreptul (ca sa nu zic "abuzatori").
RDS (cu home.ro) face asa ceva, unele ziare, etc... sa intre pe site-urile
lor cui i-o place, eu nu....

Protestez ref. la acest gen de obiceiuri!

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM