Protestez referitor la faptul ca un secretar de stat in MMGA sustine ca
problema deseurilor de la Cernavoda este "rezolvata", cu toate ca stie prea
bine ca aceasta, in realitate, are doar o asa-zisa rezolvare, doar pentru max.
50 ani!
Sincer, habar nu am de ce persoana respectiva nu este SS la Min. Economiei si
Comertului (unde o astfel de pozitie poate n-ar fi chiar atat de
"contradictorie".

Nu doar ca pozitia respectiva denota lipsa de responsabilitate fatza de
generatiile "viitoare" (cu toate ca, la urma-urmelor, este vorba si de noi - eu
sper sa traiesc mai mult de 50 ani de acum incolo) dar se pare ca Dl. SS nici
macar n-a AUZIT de "principiul precautiei" (care este o parte a legislatiei de
mediu in RO).

In plus, lipsa de responsabilitate include si faptul ca "producatorul" ar
trebui (cf. tot Legii Mediului) sa plateasca si pentru rezolvarea COMPLETA a
problemei deseurilor rezultate din activitatea sa - ori, in prezent, nu vad cum
este inclusa in costurile Nuclearelectrica.

Problema deseurilor de la Cernavoda NU ESTE REZOLVATA in prezent in Romania -
si nici nu se intrevede o cale de rezolvare a ei!

Daca Dl. SS nu isi revizuieste pozitia, eu ma indoiesc de bunele intentii si
buna functionare a MMGA in viitor!

In consecinta, PROTESTEZ!

www.nuclearinfo.ro

Give the gift of life to a sick child.