--- Gushterul <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Da si s-a gasit Altermedia si Gigel sa ne lumineze;)
>
> Circul a fost pentru motive bine cunoscute. Iar
> media a fost doar unul
> dintre pioni.

Gushtere,

ti-am deschis e-mail-ul gandindu-ma: taci, dom'ne, ca
baga Gushteru niste comentarii/informatii de ma lasa
pe spate, sau macar o idee, sau, o chestie teologica
apasata peste ce-a zis ala din articolu' de la
altermedia... Ash! :-) Vad ca tu voiai numai sa scrii
nu e-mail, m-am inselat? :-)))

Toate cele bune,
Radu Iliescu

'Jewels are stones, but cannot be found everywhere; the sandal tree is a tree,
but does not grow in every forest; as there are many elephants, but only one
king elephant, so there are human beings all over the world, but the real human
being is rarely to be found.' (a sanskrit poet)

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM