Exista pentru fiecare categorie de "palavre" categoria potrivita de
ascultatori. Ca sa convinga ce ar dori ei.... e ca si cum te-as
convinge eu ca daca vei cumpara doi pepeni de la mine, scapi
de coruptie pe viata:) Dar fiind o planeta libera nu trebuie sa fim
extremisti ci sa toleram. Asa ca pace!

Gushterul
(respect totusi pentru munca depusa, chiar daca ar fi mai potrivita in
studiul impotriva cancerului)

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM