Tuesday, April 12, 2005, 8:47:38 AM, you wrote:

C> Mi se pare normal! e "conform catehismului ortodox".
C> Daca mi se pune pata (Doamne-iarta-ma!) imi fac si eu un catehism care sa
C> spuna ca singura cale spre Adevar e a mea! - s-au mai vazut cazuri destule
C> in lume!

Mare adevar ai zis;)

C> Nu vad cum anume BC ar falsifica Adevarul propovaduit de Iisus - as dori
C> exemple concrete!

Daca maine apare un document semnat, stampilat si inreg la notariat si
cu 1000 de martori scris de Isus(Iisus etc:)), acesta nu va fi adaugat
in Biblie(cel putin cea catolica sigur). Catolicii si-au ales dintr-un
maldar de informatii ce le-a convenit. Daca citesti apocrifele si nu
numai, incepi sa iti pui intrebari referitor la cine are dreptate si
cine nu.

C> Exact! nu cred ca s-a referit la o biserica (autointitulata Ortodoxa) sau
C> alta, care sa aiba un Adevar diferit de cel "general".

Mai exact nu s-a referit ca ai nevoie de altcineva sa ajungi la
Dumnezeu, si aici poti sa incluzi toate Bisericile. Adica daca
Biserica isi face poruncile ei(pentru catolici) si iti spune clar ca
daca le-ai incalcat ai pus-o ca te duci in iad, sau daca nu vreau sa
pup mana lu' popa ortodoxu la fel ma duc in iad... Totusi pentru ca
sunt agnostic: probabil au dreptate;)

C> As dori o demonstratie cat se poate de "la sange" a alineatului de mai sus!
C> Oricum, pentru mine ramane valabila doar ultima fraza - iar in acest context
C> si pe tonul asta mi se pare ca intreg articolul plin de asertiuni si de
C> judecati de valoare al AlterMedia este blasfemiator, pentru ca da de inteles
C> ca a preluat rolul de "judecator" al lui Dumnezeu.

Nu cred ca este _NIMENI_ de pe aceasta chiatra din spatiul cosmic,
care sa poata sa judece si sa spuna "ala e eretic". Daca este
vre-unul, sa imi dea mail pe personala;)

C> Daca imi amintesc bine, marea deschidere a lui Iisus (si a sfintilor) a fost
C> spre PAGANI - ca ailalti aveau deja o convingere si un sprijin!
C> Sau CUM i-a mai convertit, daca nu s-a "deschis" spre ei?

Este considerat conservator daca privesti din prisma diferitelor
secte. De exemplu nu a dat voie femeilor sa fie pe post de preot.
Chiar daca in clipa de fata cu noile curente femeile sunt egale cu
masculii:) Asta este un exemplu de doi lei, ca sa poti sa ma si
intelegi.

C> Si ce? nu-i adevarat?
C> Ei n-au negat NICIODATA Dumnezeul crestinilor! Au doar un alt Profet!

Dumnezeul crestinilor = Sf. Treime. Prin faptul ca pui pe Isus pe post
de profet simplu negi Treimea. Isus pentru ei este predecesorul lui
Alah, Alah nu este profet pentru Dumnezeu ci e Dumnezeu. Alah este
cuvantul arab pentru Dumnezeu. Cat o dai de gard in orice religie ca
toleram pe altii ca cred in acelasi Dumnezeu, daca treci de primul
layer de diplomatie o sa vezi ca nu se pupa lucrurile de nici o
culoare. Altfel crezi ca ar mai exista diferite religii?:)

C> Pai, sunt! cred in Dumnezeu si in Iisus!

Pai nu esti:) Isus este Dumnezeu la fel ca Tatal si la fel ca Sf. Duh.
Nu este pe locul 2 nici pe 3 nici pe 1;) Toate trei persoanele sunt pe
acelasi loc. Asta dpdv crestin;) Oricum nu ti se pare trunchiat ce
zice altermedia?:) Vezi vre-un punct dupa crestini?:)

C> Probabil l-a inacrit postul prea indelungat!
C> Eu NU cred in preotii care "afurisesc" - i-as raspopi una-doua, daca ar
C> depinde de mine!
C> Din pdv al meu, "crestinism = iertare" - asa ca eu prefer sa ma tin mai la
C> distanta.....

Pai ce putea sa spuna, daca asa zice Biserica?:) Problema este cine
poate sa spuna care dintre Biserici are dreptate? Si de aici rezulta
destul de logic ca nici una, pentru ca Bisericile militeaza pentru
Dumnezeu ca scop teoretic social si nu pentru Biserica in sine. Ai
doua variante:
- scopul omului pe planeta este sa il slujeasca pe Dumnezeu
- scopul omului pe planeta este sa slujeasca Biserica si astfel sa il
slujeasca pe Dumnezeu.
In primul caz scoti Biserica din carti. In al doilea treci divinitatea
la "optionale" si daca esti interesat de mantuire ma indoiesc ca poti
convinge Biserica sa il forteze pe Dumnezeu:)

C> In caz ca nu apare si un articol mai de Doamne-ajuta pe tema asta, am sa fiu
C> absolut SIGURA ca Altermedia promoveaza ura!
C> Codruta

Eu as spune nationalism extremist. Extremismul nu este bun pentru ca
omul nu stie Adevarul. Fiecare crede ca are dreptate, insa fiecare
este produsul societatii si al educatiei, asa ca este limitat si obtuz.

Gushterul - care desigur crede ca el are dreptate;)

Give the gift of life to a sick child.