Daca stai pana in 2007 nu iti trebuie viza;)
Daca esti nerabdatoare, atunci da iti trebuie viza pe care o iei de la
ambasada.
Cu trenul via Budapesta ar merge, dar poate ai vre-un avion totusi?:)
Slovenii aveau trenuri internationale cam jegoase(adica la fel ca cele
romanesti;))
Nu este nevoie de viza daca o iei prin Schengen pana acolo.

Gushterul

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM