Gushteru, cred ca te inseli. Regimul de vize pentru
cetatenii romani, tinut la curent direct de catre
Ministerul Afacerilor Externe:

http://www.mae.ro/index.php?unde=doc&id=5468&idlnk=4&cat=5

De ajuns la Ljubljana, exista tren direct de la
Bucuresti prin Drobeta Tr. Severin si Timisoara. Daca
schimbi la Budapesta, drumul e cu 5 ore mai scurt.
Mersul trenurilor in Europa si nu numai:

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/e

De circulat cu trenul prin Slovenia poti cu Interrail
(zona G), Eurail, Eurodomino si varianta
"SlovenijaRail" al cailor ferate slovene. Daca dai un
Google, gasesti totul :)

Cand ai fost cu trenurile slovene, Gushteru? Mie mi
s-au parut moderne si in regula, de fapt ca si
Slovenia ca tara, care in multe parti (de exemplu
statiuni montane) arata cel putin ca Austria.

Pentru Ungaria si Croatia nu-ti trebuie viza, pentru
Serbia si Muntenegru da.

Noapte buna de la Viena,
-Zoltan-

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM

>     [EMAIL PROTECTED]

--------------> http://www.ludd.luth.se/~zoltan <--------------

 Zoltan Bartalis          b a r t a l z o @ y a h o o . c o m
 Juchgasse 40/3           GSM: +436509616963
 A-1030 Vienna, Austria   ICQ: 54969121

--------------> http://www.ludd.luth.se/~zoltan <--------------

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM