Eu nu. Sunt nefumator. Daca mie imi place aurolacul si ma apuc sa
umplu compartimentul in care esti si tu? Ce zici?

Nu de multe ori ci aproape de fiecare data in Romania cand am mers cu
trenul la nefumatori se fuma. Iar pe mine faptul ca ma afuma unul nu
consider doar nesimtire ci atac la persoana.

Daca nu era nociv mi se falfaia. Dar fiind nociv fumatul ar trebui
permis doar acasa la tine si in locuri speciale si unde sa fie
mentionat special "Aici se fumeaza", ca sa stiu sa nu ma duc:)

Gushterul

http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?page=articol&section_id=1&article_id=124767

C> Fumatorii vor fi marginalizati treptat in trenurile de calatori, a decis
Societatea de Transport Feroviar CFR Calatori. Potrivit unui comunicat al
Ministerului Transporturilor, aceasta societate a
C> hotarat ca, intr-o prima etapa, sa nu mai permita fumatul decat in locuri
special amenajate, pe culoar. Treptat, se vor demonta scrumierele din
compartimente, iar fumatorii vor fi indreptati catre
C> locuri special amenajate. In plus, trenurile vor fi tapetate cu avertismente
precum: "Fumul de tigara contine benzen, nitrozamine, formaldehide si cianuri"
sau "Oprirea fumatului scade riscul de
C> imbolnaviri cardiace sau pulmonare fatale". Toate aceste masuri se iau in
vederea "alinierii transportului feroviar la standardele europene", informeaza
Ministerul Transporturilor.

C> M.V.M

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM