Aurolacul era exemplu, nu cu asa sens extremist.

Me contra fumul de tigara e la fel cu militatul tau contra
nuclearelor;) Si nu vad mare diferenta ca te afecteaza 1% sau 1000%,
ma afecteaza trebuie scos. Eu trebuie sa merg cu trenul nu sa nimeresc
in fum de tigara intr-un loc public.

Gushterul

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM