From: Sorin Cheval <[EMAIL PROTECTED]>

> al aceleiasi tari, cand dealerul Dacia spune clar, la
> tejghea, in gura mare, clientilor: "Nu va faceti
> iluzii in privinta programului rable contra masini
> noi, sunt doar 800 de bucati/tara alocate pentru

Zi-i lu dealer Dacia sa dea in scris (sau sa-ti spuna unde poate fi acesata
informatia cu 800).
Cand eu bombaneam din toamna, DEVREME, ref. la facatura de program "rable
contra bani" - pe unde erati? :(
Fondul de Mediu nu poate sa acopere nici atata - parerea mea!
Si nici macar nu-i CORECT sa fie utilizat la asta.

> Dacia, si acestea vor fi pentru pilele sefilor"?!!!

Asta n-ai cum s-o demonstrezi - decat "dupa" :(

> Pentru co-listeni: exista asociatii, persoane etc.
> dornice sa se implice intr-un protest organizat? Daca
> da, trimiteti mesaj blank la adresa
> [EMAIL PROTECTED] si haideti sa
> vedem ce facem.

Eu doresc - dar nu mai fac fatza la inca o lista :(
Fwd mesajele "importante" de pe ea aici - si, eventual, pune mesajul si pe
[mediu] - daca nu, probabil il pun eu, diseara.....

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM