From: Alex M. <[EMAIL PROTECTED]>

> Pai se cere 20 mil shpaga pt Solenza se asteapta intre 3-6 luni pt un
Logan
> iar tu chiar crezi ca din cele 15 Dacii/jud et mai ai vreo sansa sa iei tu
> una ??????????

Se cer 20 mil. spaga? :))) Pentru 30 care se dau? :)))
Hai, ca m-ai facut sa-mi incep razand ziua de sambata :))

> Daca tot e sa scapam de rable,nu inteleg de ce s-a oferit o suma asa de
> mare(peste $1100 US ),in conditiile in care la tirgurile de masini,o Dacie
> de peste 12 ani costa cam $200 - 600 daca are ITP pt inca 1-2
ani...........

Pai, ca cica ar trebui sa le interzica sa circule, dupa ce intram in UE,
asta-i shpilu' - aia care nu le schimba acum, GATA dupa 2007, raman cu ele
"pe uscat" ;)

> Si de ce s-a stabilit o cota a rablelor?

finca n-au bani?
(AFM chiar NU are bani sa suporte programul... nici n-ar fi TREBUIT sa fie
platit de AFM)

Sau pentru ca INTOTDEAUNA "cota = shpaga"? ;))
Nu uitati ca "afecerea" asta fusese o tzeapa a Guv. Nastase ;)

> Dupa mai multe incercari ,am reusit a sta de vorba cu directorul de
> aprovizionari,insa D-lui  doreste a lucra doar cu firme.....
> Pai morcovul si ceapa cresc in birouri?

Ii trebuie standarde de calitate, domne ;)
Si garantia unei aprovizionari continue ;)

> Iar bunica mea,vaduva de razboi,cu 5ha de pamint de cultivat nu poate
vinde
> la spital 2t de morcov si 8t de ceapa,tre` sa cultive porumb????????????
> Sau sa vinda pe nimic la o firma,care sa vinda spitalului pe urma?

Bunica sa-si faca firma - sau macar autorizatie de pers. fizica - sa poata
da o FF si o chitanta...

> Sau sa platim unui importator arab banii contribuabililor,in timp ce
taranii
> nostri cultiva capsuni in Spania??????????

:(

www.nuclearinfo.ro

Give the gift of life to a sick child.