>Se cer 20 mil. spaga? :))) Pentru 30 care se dau? :)))
>Hai, ca m-ai facut sa-mi incep razand ziua de sambata :))

Ahh   Nu,
Deoarece nu se mai fabrica pt uz intern Dacia Solenza ,shpaga este de 20 mil
pt cite una ramasa pe liste sau refuzata la export..........

>Pai, ca cica ar trebui sa le interzica sa circule, dupa ce intram >in UE,

Pai si ce se intimpla cu dreptul de proprietate,garantat de Constitutie?
Io am vazut si pe afara rable de nu urcau dealu` si nu prea le spunea statu`
ca n-au voie cu ele pe drum..............

> Si de ce s-a stabilit o cota a rablelor?

>finca n-au bani?
>(AFM chiar NU are bani sa suporte programul... nici n-ar fi >TREBUIT sa fie
>platit de AFM)

Numa in Romania se dau jumatati de legi.............

>Ii trebuie standarde de calitate, domne ;)
>Si garantia unei aprovizionari continue ;)

Pai pentru asta imi poate cere sa fiu "bonded" sau sa garantez cu o suma
minima..........

>Bunica sa-si faca firma - sau macar autorizatie de pers. fizica - >sa
poatada o FF si o chitanta...

Ha !!!!!!!!!!!
Si de ce nu-si face producatorul de teava firma sa o poata vinde?
Daca el e producator,el o vinde.
In cazul agricultorilor,obiectul muncii lor este producerea de
legume/fructe/etc si vinzarea/schimbul surplusului.......

De ce ii trebuie firma?
Cine e economistii astia de-au gindit asa?
Si cum se intentioneaza sa fim scapati de speculantii din piete,cind legea
prin natura ei incurajeaza specula?De ce mai e nevoie de FF cind plata se
face cu cec? Cecul respectiv este el insusi un document.........
De ce FF?
De ce nu o chitanta,sau chiar chitanta de mina?
Cine vrea falsifica FF oricum,iar pe baza unei chitante(chiar de mina) si a
cecului de plata se poate face dovada platii .........

Cum spuneam,legile lu` Papura...........

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM