From: Alex M. <[EMAIL PROTECTED]>

> Ahh   Nu,
> Deoarece nu se mai fabrica pt uz intern Dacia Solenza ,shpaga este de 20
mil
> pt cite una ramasa pe liste sau refuzata la export..........

Si de ce-i musai sa-ti iei Solenza? iei alta Dacie ;)

> Pai si ce se intimpla cu dreptul de proprietate,garantat de Constitutie?

Pai, ele RAMAN in proprietatea ta - doar ca nu ai voie sa circuli cu ele....
Poti sa faci gradina de zarzavat, galerie de acuarele ale copiilor....
dormitor de vara..... ;)))

> Io am vazut si pe afara rable de nu urcau dealu` si nu prea le spunea
statu`
> ca n-au voie cu ele pe drum..............

Unde "afara"?
Poate ca erau rable - dar poate ca nu "emanau" ;)

www.nuclearinfo.ro

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM