From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> vrei sa spui ca Bechtel reprezenta
> guvernul, vointa poporului roman?

Vreau sa spun ca Bechtel repr. niste mincinosi, care au zis la inceput ca
vin ei cu banii si dupa aia dreaq stie cum i-au aburit pe aia din guvro care
au scos niste OG pe shestache prin care se angajeaza ca ROMANIA sa plateasca
(si inca fara licitatie) - ceea ce mi se pare scarbos!
Mie mi-e CLAR ca aia de la Bechtel s-au pupat in bot cu pesedistii!

> Cam exagerat! In primul rand ca
> autostrada respectiva va afecta
> un culoar (de o parte si alta sunt muntii). Practic nu va avea
> impact economic.  Aradul e in Banat. Iar Ardealul nu se reduce
> la extremitatea sa sudvestica (o fasie).

Adica CUM nu va avea impact economic? pai in muntii aia nu locuiesc oameni?
nu-s localitati?
Ardealul nu se reduce nici la fasia Brasov - Bors - io ziceam ca-i mai
mare...
Si, ORICUM, pe portiunea aia drumurile sunt destul de bune! daca va doare
sufletul de Ardeal, de ce nu smiorcaiti ref. la starea drumurilor din
Covasna, Harghita, Bistrita...
De ce? (@@)

> De unde stii ca nu ma intereseaza autostrada spre Bors ca brasovean,
> care circul tot timpul prin Bors si niciodata prin Nadlac?

Pai, si de ce n-ati circula prin Nadlac?

> Te-ai intrebat pe unde ar prefera sa circule un locuitor al
> Bacaului, sau al Romanului, sau al Vasluiului, sau al Focsanului,
> sau al Sucevei, sau al Iasiului?

Focsani si Vaslui - nu cred ca au preferinte, nu vad de ce n-ar merge prin
Nadlac.
Iasi si Suceava ORICUM n-au acces la autostrada ca au spre Ardeal (Vatra
Dornei - Bistrita sau Piatra Neamt - Gheorghieni) niste drumuri ce c***t,
care asa vor si ramane, din cauza ca banii care ar putea fi folositi pentru
imbunatatirea drumurilor intre Moldova si Ardeal or sa fie bagati in tzeapa
Bechtel!

Asa ca, din partea mea, puteti s-o lasati cu fluturatul unui asa-zis
patriotism, ca nu tzine.. cel putin la mine si in cazul asta nu!

www.nuclearinfo.ro

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM