Buna, Cristian,

Ai de la mine o gramada de bile albe, pentru ca, daca imi amintesc eu bine,
esti SINGURA persoana de pana acum care s-a prezentat aici, pe lista.
Desigur, unii nu si-au ascuns numele si am aflat de-a lungul timpului cine
sunt, altii chiar am ajuns sa ne cunoastem personal - dar tu esti SINGURUL
care incepe prin a se prezenta "detaliat" :)

> 1. Daca vrei sa vezi care e parerea catorva milioane de votanti ai
Aliantei din judetele Bihor, Cluj, Mures, Bistrita chiar, Brasov, Covasna si
Harghita, etc (sa nu uitam estul tarii) referitor la autostrada asta, cred
ca ai fi uimita sa afli ca nu ar mai castiga Basescu, in Ardeal, alegerile.
E un feeling de-al meu, stau toata ziua printre oameni de afaceri,
co-oraseni si co-judeteni.... Aci locuiesc.

Faptul ca "parerea lor" este asta nu inseamna ca e si buna - dupa cum nu
stiu daca ai sa sustii sus si tare ca faptul ca Iliescu a ajuns presedinte
de cateva ori pana acum a insemnat ca parerea majoritatii care l-a votat a
fost buna (nu dau alte exemple, desi am destule). Argumentul asta nu ma
impresioneaza de fel!

In cazul asta a functionat acelasi sistem de propaganda prin care li s-au
explicat avantajele unui lucru FARA a li se explica si dezavantajele!
Desigur, aceiasi votanti pentru autostrada, or sa smiorcaie la greu peste
vreo 5 ani, cand or sa constate ca siptalele tot in ultimul hal sunt,
scolile tot stau sa pice pe copiii lor (da' la ce atata scoala, la
urma-urmelor? ca se pot citi articole proaste si numai cu 4 clase) si ca
penziile nici nu le ajung pentru 1 saptamana!

Pe de alta parte, mi se pare normal ca aia din Bihor, Cluj, partial Mures sa
doreasca cu disperare autostrada, dat fiind ca o buna parte din ei deja au
baut-o... oooOOOopS! scuze! s-au indatorat in ideea viitoarelor rascumparari
:-p

"Electoratul roman" nu mi se pare chiar cea mai incantatoare kestie.....

> 2. E foarte usor sa vorbesti din fata unui monitor si cu degetele pe
tastatura. De fapt, cred ca mai mult esti in fata monitorului decat pe teren
dupa cat de bine le sti pe toate si mai ales cat de des le comentezi. Chiar
si pe astea din TgMures (Ardeal).

Dat fiind ca, din cate se pare, imi urmaresti "activitatea internauta" as
putea sa spun acelasi lucru despre tine... nuuu????? ca, adica, afirmatia ta
de mai sus inseamna ca stai in fatza monitorului cel putin tot atat cat si
mine - sa consider, deci, ca e ceva in neregula cu tine? sau ce anume ai
dorit sa dai de inteles cu fraza aia (care contine o greseala de ortografie
:p), cu oarece conotatii de atac la persoana?

???

Stiu eu unii care sunt FOARTE "pe teren" - shătrarii si muncitorii la
sapa... ma gandesc ca, pe baza acestui criteriu, ii consideri experti... :-p

Esti amabil sa descrii CLAR ce este "in teren"? cu TOATE implicatiile? si
intr-o varianta, si in alta?

> 3. Intereseaza-te putin daca sunt pro-PSD si dupa aceea astept un raspuns.
Pana atunci, vreau sa-ti spun ca o sa votez cu ala care imi garanteaza ca o
sa am autostrada in judet, "ca sa ma dau" si io la Bucuresti in 2 ore 30
min, nu in 5-6 ore cat imi trebuie in conditiile actuale.

E dreptul tau sa votezi cu cine vrei si e dreptul meu sa am o parere despre
asta! In cazul de fatza (sunt dintr-o zona prin care nu se pune problema sa
treaca nici una din autostrazi iar distanta de aici pana la Budapesta imi e
oarecum egala in ambele variante) parerea mea e proasta!
Si - CULMEA! - am argumente pentru asta!

4. O analiza a bugetului alocat autostrazii poate ca tre facuta. Dar oprirea
proiectului ma face sa-mi reanalizez pozitia fata de ORICINE propune acest
lucru.

Pai, aici suntem chit! Mi-am re-analizat si eu pozitia fata de ORICINE
santajeaza pe motiv de autostrada! ei, si? ;)

> 5. Chiar astept raspuns ....

"Raspuns" la ce? ca nu vad intrebarea.... :(

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM