Tin sa atrag atentia ca NU a fost discutata cu "societatea civila"
oportunitatea U3!!!
Practic, ni se baga pe gat ceva, fara vreo discutie, fara nimic din ceea ce
s-ar putea numi "consultare"

Codruta

http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?url=articol&tabel=z18042005&idx=9

Evaluarea finala a ofertelor primite de Ministerul Economiei si Comertului
pentru realizarea Unitatii III a Centralei Nuclear-Electrice de la Cernavoda va
incepe in aceasta saptamana, a anuntat ministrul Codrut Seres. "Pana in
momentul de fata am avut discutii cu toate firmele precalificate. Evaluarea
finala va stabili cine va participa la realizarea obiectivului de investitii,
cu cati bani si cu echipamente", a spus ministrul. In alta ordine de idei, dl
Seres a precizat ca, in opinia sa, participarea Electrica la privatizarea
distributiilor de electricitate din alte tari este "inoportuna". "Cred ca este
mai bine ca o parte din banii obtinuti din privatizarea Electrica sa fie
investiti in tara", a concluzionat ministrul.

Un articol de Adrian Barbulescu

Give the gift of life to a sick child.