Nici in privinta asta nu ai dreptate, de data asta, Codruta. Asa zisa
existenta a compartimentelor pentru fumatori face ca eu sa ajung sa fumez
pasiv, chiar daca cer explicit loc in compartiment pentru NE-fumatori.
Caci inca nu s-a ajuns la asa o izolare/ventilare a compartimentelor, si
nu se poate sta cu usa zavorata, in timp ce pe culoar fumul e de taiat cu
cutitul.

La inceput, in Sageata Albastra fumatul era interzis. Apoi au facut un
asa-zis compartiment pentru fumatori, intr-unul din capete, fara a fi
izolat de restul vagonului si, cel putin la unul din drumuri, plasat in
partea din fata, asa incat fumul ajunge in tot vagonul oridecateori este
intrerupt "aerul conditionat" (ca i se face frig controlorului).

Las la o parte faptul ca mi s-a intamplat nu odata ca sa capat loc exact
la zona pentru fumatori, desi cerusem explicit invers!

Si alcolul (despre aurolac ce sa mai vorbim) este interzis in tren, sau ar
trebui sa fie.

Mihai

On Fri, 15 Apr 2005, Codruta wrote:

> From: Gushterul <[EMAIL PROTECTED]>

> N-auzi, domne, ca vorbeam de compartimentele pentru fumatori?
> Daca nu-ti place fumul, NIMIC nu te poate obliga sa intri in ele!
> ?

Give the gift of life to a sick child.