From: Mihai Jalobeanu <[EMAIL PROTECTED]>

> Nici in privinta asta nu ai dreptate, de data asta, Codruta. Asa zisa
> existenta a compartimentelor pentru fumatori face ca eu sa ajung sa fumez
> pasiv, chiar daca cer explicit loc in compartiment pentru NE-fumatori.

Atunci sa faca VAGOANE pentru fumatori - pun pariu ca se fac vreo cateva
vagoane ;)

> La inceput, in Sageata Albastra fumatul era interzis. Apoi au facut un
> asa-zis compartiment pentru fumatori, intr-unul din capete, fara a fi
> izolat de restul vagonului si, cel putin la unul din drumuri, plasat in
> partea din fata, asa incat fumul ajunge in tot vagonul oridecateori este
> intrerupt "aerul conditionat" (ca i se face frig controlorului).

As VREA eu sa se intrerupa areul conditionat - dar nu se face asta... :(
Nu mai departe de ieri aproape am inghetzat :(
(multumesc ca mi-ati amintit sa fac o reclamatie).
Nu stiu de ce nu reclamati Sageata Albastra la OPC - eu am facut-o si am s-o
mai fac (chiar si pentru ieri) - pana si conductorii sunt de acord ca ala nu
e tren... :(

> Las la o parte faptul ca mi s-a intamplat nu odata ca sa capat loc exact
> la zona pentru fumatori, desi cerusem explicit invers!

Asta e vina casieritei, nu a fumatorilor ;)

Codruta

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091

Give the gift of life to a sick child.