Buna ziua,

Vad abia acum ca mesajul pus de mine acum vreo 2 sapt. pe liste nu a aparut
(probabil din cauza ca pusesem prea multi destinatari).

In legatura cu cele 3 ONG implicate in asa-zisa "monitorizare independenta a
procesului de participare publica" in cazul Rosia Montana mi s-a cerut sa fac o
precizare pe care, iata, o fac:

D-na Francoise Heidebroek si-a exprimat dezacordul ref. la aparitia unei parti
din corespondenta personala a D-ei cu CENTRAS pe listele de discutii.

Intr-o convorbire telefonica mi-a cerut sa precizez pe liste urmatoarele
lucruri:
- in urma unor convorbiri pe care le-a avut cu reprezentanti ai CENTRAS a decis
sa le acorde, deocamdata, "prezumptia de nevinovatie" si sa astepte rezultatul
monitorizarii;
- atitudinea D-ei se refera exclusiv la CENTRAS care a dovedit cel putin atata
bunavointa cat sa discute cu D-ei. NU se refera si la celelalte 2 ONG implicate
in asa-zisa "monitorizare independenta" (GEC si ProDemocratia);
- corespondenta personala a D-ei nu poate face subiectul unor discutii
ulterioare pe liste.

Aceasta era precizarea pe care mi s-a cerut s-o fac pe liste.

Din punctul meu de vedere, dezavuez in continuare relatiile "privilegiate" cu
RMGC ale ONG-urilor implicate in asa-zisa "monitorizare independenta"
(folosirea masinilor RMGC sau a oricaror altor facilitati ale acestora) si
continui sa sustin ca procedura de "monitorizare independenta" este profund
viciata!

Codruta Nedelcu

www.nuclearinfo.ro

www.nuclearinfo.ro