From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> asta nu se numeste "deductie logica"
> asta se numeste pattern.

I-ati zis "deductie logica" - asa ca ii spun si eu la fel (desi, evident,
logica lipseste din ea)

> asta se numeste "manifestare regateana".

Deocamdata, chiar DVS. ziceti ca ea se manifesta in Ardeal - n-ati spus ca
presa din Ardeal "se plange"?

> in fine, mi-e greu sa-ti dau toate detaliile, as putea
> sa-ti doar un exemplu pe care-l cunosc, Brasovul, iar cand
> voi epuiza lista iti vei da seamna ca niciodata n-ai avut
> habar de ceea ce vorbesc.

Si CE anume "produce" Brasovul asa de mult?
Pana una-alta, suge bani de la buget, cat n-a dat tot Ardealul!
In plus, smiorcaitii de-acolo, au obligat Statul sa le cumpere cratitele
alea care imput soselele tzarii si se taraie pe ele,incurcand circulatia (la
Roman ma refer)
Asa ca mai bine lasati-o balta! Sau dati aici o lista concreta, cu ce
"produce", cat se "vinde" si FIX cati bani PLATITI aduce la buget!

> daca aduni pagubele (subventiile) la beneficii ajungi la
> banii varsati la visterie.

De unde si pana UNDE "bani dati" + "bani primiti" = "bani varsati la
vistierie"??????????????
In primul rand, Brasovul nu prea-si plateste datoriile, in al doilea rand
primeste bani la greu! iar asta din buzunar SI de la mine! si poate ca eu nu
mai am kef sa tot pompez bani la ardeleni!

> in cazul Brasovului, inseamna 2/3 duse si nevazute (adica niciodata
> nu s-au mai intors acasa) in schimb doar 1/3 s-au intors de
> unde au plecat.

Io as vrea ca la BV sa se "intoarca" ceea ce i s-a dat! adica, daca e vorba
de "intors", sa dea Brasovulinapoi banii bagati acolo nejustificat, pe lenea
muncitorilor de la Roman si Tractorul samd, samd, samd!

> industria chimica e concentrata in Moldova.
> La ce te referi?

Ma refer la celebrii Frati Micula, de la Oradea (si Cluj,de altfel) - adica
alt loc pe unde ar trece celebra dja autostrada! Numai AIA sunt datori la
buget cateva zeci de mii de miliarde de lei, cu asa-zisa lor "industrie",
falsificatoare!

> Zone defavorizate?
> Nu stiu la ce te referi, insa personal ma gandesc la

O dovada ca vorbiti fara sa stiti ce spuneti! atunci cand ziceti de "bani
dati de Ardeal catre restul tarii".
"Zonele defavorizate" sunt zone cu facilitati fiscale speciale (scutiri de
impozite si taxe,subventii samd.) - iar celebrul Dvs. Ardeal "beneficiaza"
de cele mai multe dintre ele! adica, de "gauri negre" in care bugetul de
stat tooot pompeaza si pompeaza....

> Oricum la bugetul Romaniei varsat de judetul Brasov municipiul varsa
> 85% pe cand restul (inclusiv Tigania) varsa in jur de 15%.

Vreti sa spuneti "la bugetul pe care judetul Brasov NU il varsa, ci il IA"
din restul tarii!

> Transilvania de punct de vedere administrativ inseamna Ardeal,
> Crisana, Maramures si Banat.

EXCELENT! Deci e ok, daca autostrada trece prin Sibiu, Deva, Arad - eu CE
sustineam? ca trece prin Transilvania - asa ca nu vad de unde smiorcaielile
UNOR "ardeleni", ca, vezi-Doamne, sunt ei tinuti deoparte!
Din punctul MEU de vedere, sunt niste santajisti care nu tin cont de
realitate ci doar de o tipica infumurare!
Realitatea? NU SUNT BANI! Drumurile din Estul Ardealului si care fac
legatura cu Moldova sunt de toata jalea - dar nu! lor le trebuie
"autostrada", si anume, FIX printr-o zona pe unde drumurile sunt, de fapt,
BUNE!

Asa ca, din pdv. al meu, ii consider pur-si-simplu sustinatori ai PSD si ai
intereselor unei mafii DELOC obscure (ca se stie cine va beneficia financiar
de pe urma autostrazii, de fapt).

> Ardealul inseamna Regiunea 7 plus judetul Cluj si o parte
> din judetul Bistrita-Nasaud (sa ne cunoastem Patria mai ales
> ca ne laudam ca o reprezentam din punct de vedere Mediu).

Pna acum ati vorbit de "autostrada Transilvania" - acum vorbiti de
"autostrada Ardeal"?
Eu parca stiam ca ambele nume inseamna "tara padurilor" sau "tara de dincolo
de paduri" - deci....

> Asa zisii "ziaristi" de astazi nu sunt obligati sa invete cate
> ceva despre geografia Romaniei?

Pai,invatati-i!

> Nu lucrez la Trezoria Romaniei sau in Ministerul de Finante,
> iar in plus nu am vazut nicaieri postate cifre parvenind de la
> aceste institutii.

Pentru ca sunteti ocupat sa scrieti prostii pe lista!
Daca tot ati invatat sa va dati pe Internet, macar mai cautati pe la
www.insse.ro - si veniti cu cifre dupa aia (daca mai aveti tupeu)

> Asa ca ma bazez pe informatiile difuzate de presa din Romania,
> printre care presa regionala, din care rezulta aportul
> de peste 2/3 a judetelor Transilvaniei la bugetul Romaniei.

Dar, la urma-urmelor, IA dati EXACT cifrele din presa!!!
Dar EXACT!

Codruta

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091

Give the gift of life to a sick child.