Cea mai mare greseala a Romaniei ar fi sa cedeze santajului si sa isi retraga
trupele din Irak. Romania este angajata intr-un razboi si in razboi sunt si
pierderi...
In momentul in care ne-am asumat statutul de aliati ai SUA in razboiul
antiterorist ne-am asumat si un asemenea risc...

De asemenea cred ca si jurnalistii care pleaca in Irak  sunt constienti de un
asemenea risc...Daca nu sunt constienti atunci (cu toata responsabilitatea o
spun)...treaba lor.

Nu este un lucru placut dar aceasta este realitatea....Eu nu ma pot duce sa ma
solidarizez cu jurnalistii in Piata Universitatii pentru ca acest lucru este
dorit de teroristi...Asta doresc ei...sa ne vada servindu-le cauza, o cauza
care nu este a Romaniei...

Chiar cu riscul mortii a trei romani, Romania nu trebuie sa faca dovada ca este
o tara usor santajabila.

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM