--- Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Irakieni? Domnule Iliescu majoritatea teroristilor
> de acolo nu sunt irakieni ci fantici proveniti din
> diferite regiuni ale lumii arabe...

Dumneata n-ai nici cea mai vaga intelegere in ce
priveste specificul lumii arabe. In plus, ignori si
faptul ca peste 100.000 de irakieni au cazut victime
agresiunii americane, intre acestia fiind mii de copii
si femei.

> Oamenii aia sunt fanatici...

Da, stiu, ca si "teroristii" nostri care credeau in
anii 50 ca se poate lupta impotriva invadatorilor
sovietici, ca americanii o sa vina sa ne scoata din
belele... A propos, stii, desigur, ca propaganda
comunista ii numea pe partizanii din munti
"teroristi", nu se poate sa nu stii...

> Ei ne urasc pe noi
> pentru ca suntem crestini si albi...

Dintre toate prostiile pe care le-ai scos pana acum,
asta e culmea prostiilor. Desi, s-ar putea sa ma
insel, am vazut destui oameni depasindu-se pe ei in
directia asta :-)

> Dumneata vii cu
> niste categorii cum ar fi lupta de eliberare de sub
> cizme straine (apropos, suna ca discursul istoric
> comunist formul asta), care nu isi gasesc rostul
> aici...

Venita de la tine, aceasta afirmatie e aur curat :-)
Carevasazica numai noi, astia, albii-crestini ne putem
apara in fata unei agresiuni, restul sunt niste
teroristi fanatici, care ne urasc pe noi :-)) Ma faci
sa rad, dom'le, cu schemele astea care-ti tin loc de
proces cognitiv... A propos, cine nu e "alb si
crestin" e OM pentru tine?

> Cauta pe net si citeste declaratiile acestor
> teroristi...Acolo este un razboi intre civilizatii,
> nu un razboi clasic...

Transmite-i lui Huntington, acest angajat al
Pentagonului care se ocupa cu spalatul creierelor, ca
e un prost. Poti sa-i spui ca i-am zis io, nu mi-e
rusine :-)) Auzi la el, "razboi intre civilizatii" :-)

> Nu incape comparatie intre al doilea razboi mondial
> si ceea ce se intampla acum...

Indeed, totul e unic :-))))))))))))))

> Daca dumneata il cauti
> pe Hitler acum, il cauti sigur in tabara
> gresita...Pentru ca daca exista un Hitler in cazul
> asta...acela si-a lasat si barba si poarta turban.

Nope, ai gresit: e alb, e new born christian, vorbeste
cu Dumnezeu la telefon si omoara pentru petrol. Daca
inca n-ai gasit, iti mai dau un trick: minte inainte
de a invada o tara iar ulterior se face ca ploua. Tot
n-ai ghicit? :-)

Toate cele bune,
Radu Iliescu

'Jewels are stones, but cannot be found everywhere; the sandal tree is a tree,
but does not grow in every forest; as there are many elephants, but only one
king elephant, so there are human beings all over the world, but the real human
being is rarely to be found.' (a sanskrit poet)

http://mail.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM