Schiavone, ca sa vezi cite prejudecati ai tu ca deja imi vorbesti ca
si cind m-ai sti, iti spun doar atita:
1. iti scriu din SUA aia despre care imi povestesti tu :) si unde
stau de ceva vreme daca am schimabat cu ani in urma pasaportul
2. de calatorit am avut ocazia in cel putin jumatate de EU din banii
mei nu din milogeli pe la delegatii cum se inghesuiau multi romani pe
timpuri
3. am facut facultea la bukale, cum iti place tie sa ii spui, pt. ca
era singura din tara pe profil pe vremea comunistilor alora si n-am
facut tri sau patru ani la ff, crede-ma :)
4. in sectorul agricol n-am avut ocazia sa lucrez asa ca n-am cum sa
stiu cum sta treaba cu industria asa bine ca tine
5. prejudecati regionale pronuntate dovedesti si cred imi perd timpul
sa ti le arat pentru ca oricum nu dai semne ca vrei sa renunti la ele.
asa ca te salut cu prietenie ca pe un brasovean de-al meu.
Dorin

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Benedetto Schiavone"

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM