--- "codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> I-ati zis "deductie logica" -
> asa ca ii spun si eu la fel
> (desi, evident, logica lipseste din ea)

intr-adevar, esti autocritica, bravo.

> codruta:

bschiau:
> asta nu se numeste "deductie logica"
> asta se numeste pattern.

eu ma plang, tu te plangi, el se plange
este un pattern. N-are de a face cu deductia
logica la care faceam referire lui valahus.

> Si CE anume "produce" Brasovul asa de mult?

Brasovul, din timpuri imemoriabile, a fost un
mare centru comercial si mestesugaresc (ma refer la perioada
Evului Medi). IN perioada moderna, Brasovul a devenit un mare
centru industrial. Dupa 1918 Brasovul a devenit unul din cele
mai importante centre industriale si culturale ale Romaniei.
Dupa 1944, Brasovul era cel mai mare centru industrial dupa
Bucuresti. Marile investitii facute de statul comunist
in regiunile ramase in urma, precum vechiul regat, s-au
facut pe spuza Transilvaniei, caci fonduri importante au fost
luate cu japca de la transilvaneni si alocate regatenilor.

Cu toate acestea, resursele interne ale Transilvaniei i-au
permis sa-si mentina intaietatea in productia economica a Romaniei.
Brasovul are o industrie foarte diversificata, industria grea,
industria usoara cu traditii vechi, ca sa nu mai vorbim de
turism si alte chestii.

> Pana una-alta, suge bani de la buget, cat n-a dat tot Ardealul!

Asta e o pasarica!

Citeste aici:
http://www.hotnews.ro/articol_14810-Taxele-si-impozitele-din-cateva-orase-duc-in-spate-bugetul-Romaniei.htm

In 2004, contribuabilii din judetul Brasov au virat in conturile
bugetului de stat circa 10.000 de miliarde de lei, 85% provenind din
municipiul Brasov. Doar putin peste jumatate din aceasta suma s-a
intors in zona.

Si citeste aici de "gaura la buget" produsa de Brasov:
http://www.romanialibera.ro/editie/index.php?url=articol&tabel=z17052004&idx=35

> In plus, smiorcaitii de-acolo, au obligat Statul sa le cumpere
> cratitele alea care imput soselele tzarii si se taraie pe
> ele,incurcand circulatia (la Roman ma refer)

inseamna ca nu esti la curent cu evoluta situatiei de la Roman
(total privatizata anul trecut).

> Asa ca mai bine lasati-o balta! Sau dati aici o lista concreta, cu
> ce "produce", cat se "vinde" si FIX cati bani PLATITI aduce la
> buget!

citeste mai sus. In plus, regatenii tai de la Bukale sunt incapabili
sa publice statistici clare despre bugetul Romaniei (surse de venit,
repartizare etc.).

> In primul rand, Brasovul nu prea-si plateste datoriile

blablablabla... vorbesti in necunostinta de cauza.

> Ma refer la celebrii Frati Micula

si care ar fi relatia fratilor Micula cu industria de kk
chimica construita de celebra academiciana codoi in Moldova
sau Oltenia?

> O dovada ca vorbiti fara sa stiti ce spuneti! atunci cand ziceti de
> "bani dati de Ardeal catre restul tarii".

Citeste urmatorul articol sa vezi cum haleste  Moldova:

http://www.evenimentul.ro/local/article/15111,32,baseArticle.html

> "Zonele defavorizate" sunt zone cu facilitati fiscale speciale
> (scutiri de impozite si taxe,subventii samd.) - iar celebrul Dvs.
> Ardeal "beneficiaza" de cele mai multe dintre ele! adica, de "gauri
> negre" in care bugetul de stat tooot pompeaza si pompeaza....

ce vorbesti?

DAca Transilvania are astfel de zone se datoreaza in special
modului barbar de a jecmani a regatenilor, care au supt tot ce
au putut.

Iar aceste zone defavorizate, cum cunosc personal zona din judetul
Brasov, este o Tiganie creata de comunisti, prin politica lor
de incurajare a emigrarii sasilor si a sedentarizarii in zonele
sasesti a tiganilor nomazi din intreaga Romanie.

Romanii sau ungurii care faceau cerere de locuinta (cele parasite
de sasi) erau refuzati, in schimb acestea erau repartizate unor
tigani adusi de la mama dracului.

> Vreti sa spuneti "la bugetul pe care judetul Brasov NU il varsa, ci
> il IA" din restul tarii!

mai bine documenteaza-te si dupa aia indrazneste sa vorbesti,
nu de altceva dar ceea ce faci se numeste a vorbi in dodii.

> EXCELENT! Deci e ok, daca autostrada trece prin Sibiu, Deva, Arad -
> eu CE sustineam? ca trece prin Transilvania - asa ca nu vad de unde
> smiorcaielile UNOR "ardeleni", ca, vezi-Doamne, sunt ei tinuti
> deoparte!

Ardealul inseamna Regiunea 7. Autostrada prin Nadlac - Sibiu n-are
nici o valoare pentru dezvoltarea organica a Ardealului in particular,
a Transilvaniei in general iar scopul sau deserveste in special
pe vest-europeni si pe turci.

Putina logica nu strica (sau putina "sa ne cunoastem patria").

Coloana vertebrala a Ardealului trebuie strabatuta de o autostrada,
iar crearea unui Aeroport International in zona e musai.

> Realitatea? NU SUNT BANI! Drumurile din Estul Ardealului si care fac
> legatura cu Moldova sunt de toata jalea

din cauza cui?
A regatenilor bineinteles.

Nu numai atata, dar proiectul autostrada Bechtel vine cu un pachet
de masuri care prevad construirea de transoane care sa lege
Miercurea Ciuc, Sf. Gheorghe, Tg.Secuiesc, plus trecerea peste
munti, Bacau, Suceava.

> Asa ca, din pdv. al meu, ii consider pur-si-simplu sustinatori ai
> PSD si ai intereselor unei mafii DELOC obscure (ca se stie cine va
? beneficia financiar de pe urma autostrazii, de fapt).

Logica beton!

> Pna acum ati vorbit de "autostrada Transilvania" - acum vorbiti de
> "autostrada Ardeal"?

Ardealul este REgiunea 7 + Cluj.

> Eu parca stiam ca ambele nume inseamna "tara padurilor" sau "tara de
> dincolo de paduri" - deci....

Deci, daca ai fi stiut putina istorie, ai fi aflat ca ungurii
initial aveau granita undeva pe crestele muntilor Mesesului,
intre Oradea si Cluj. Iar zona a fost colonizata cu secui si
sasi (Clujul initial a fost Klausenburg, adica cetatea lui Klaus).
Pentru ungurii din perioada aceea, toata tara care se vedea
spre Rasarit era o tara impadurita, motiv ca ei au denumit-o
Transsylvania.

Dupa 1918 prin Transilvania se denumeste generic regiunile
Banat, Crisana, Maramures si Ardeal (aceasta fiind actuala REgiune 7
plus Clujul si o parte din Bistrita Nasaud).

> Pentru ca sunteti ocupat sa scrieti prostii pe lista!
> Daca tot ati invatat sa va dati pe Internet, macar mai cautati pe la
> www.insse.ro - si veniti cu cifre dupa aia (daca mai aveti tupeu)

este un site de kk, care nu-ti da nici o informatie pertinenta.
Tipic regatean de a manca banii contribuabilului.

> Dar, la urma-urmelor, IA dati EXACT cifrele din presa!!!
> Dar EXACT!

iexact!
citeste-le!

'Thanks & Giving.'