--- "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Hai sa plangem dupa industria de armament.
> Eram mandri de ea,nu? arme ca ale noastre mai rar....

spre deosebire de tine, eu am fost pacifist
in perioada in care industria de armament
inflorea. Nu numai atata, dar am lucrat la
Metrom, care in mod oficial producea
scule. Cand intr-o noapte ne-am pilit
celebrandu-l pe maistrul nostru, un Vasile,
ne-am apucat sa asamblam ceea ce produceam
(nimeni nu stia). Iar rezultatul a fost o
racheta.

In fine, ceea ce vroiam sa spun e ca industria
de armament a fost foarte profitabila si a dat de
mancare la peste 150 000 de moldoveni (facand socoteala
cati au plecat dupa 1989 cand s-au inchis fabricile de
armament).

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM