--- In protest-ro@yahoogroups.com, Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> "Sunt 11 lucruri spurcate - urina, excrementele, sperma, oasele,
> sangele, ciinele, porcul, barbatul si femeia ne-musulmani si
> treimea." Alte citate vorbesc despre Raiul pe care il castiga sigur
> cei care lupta si mor in Jidhad...

Tataie, fii om serios si da cota exacta, nu cita de pe campii, nici
atata disciplina nu ai? In alta ordine de idei, Jihad inseamna inainte
de toate "razboi interior". Ca sa ma fac mai clar pentru tine:
crestinul care se infraneaza de la mancare de frupt si de alte placeri
in timpul postului mare tot jihad face, se lupta cu natura sa
animalica. Si normal ca intra dupa asta in rai.

Tu trebuie sa incepi sa gandesti, ceea ce va fi ditamai jihadul, iar
dupa asta in mod naturaliter nu vei mai spune tampenii, ceea ce va fi
sinonim cu o intrare in rai. Capsici? :-) Ti-am zis de "struggle",
de "combat", normal era sa te uiti in dictionare, sa-ti imbogatesti
vocabularul, sa a te initiezi in plurisemie, greu-greu la deal cu boii
mici... :-)

Toate cele bune,
Radu Iliescu

Give the gift of life to a sick child.