Nea Radu,

Iti trebuie citate? Dar mata nu ai auzit de Timor? Nu ai auzit de Darfur? Nu ai
auzit de Afghanistan? Nu ai auzit de 11 septembrie?
Stii ce se intampla in Timor si Sudan? Sunt ucisi oameni nu pt ca sunt
americani ci pt ca sunt crestini....De catre cine? De catre prietenii matale pe
care americanii ii "chinuie" tare rau...
Care dintre gruparile teroriste din Iraq este laica? Care dintre ele nu se
revendica din Islam? Stii una? Sunt sigur ca nu...
Si mataluta ma iei pe mine cu citate exacte...
Jidhad inseamna razboi sfant nea Radule si daca tu porti cruciade (echivalentul
crestin al termenului) in Postul Mare, brava tie...Dar mi se pare mie sau
baietii aia de/ti plac tie si apar pe casete video taind capete, nu vorbesc
despre Jidhad ca despre post si rugaciune?
Hai ca esti simpatic...din ura antiamericana ajungi sa faci apologia
Islamului...Nu este sanatos...Mai intai ca astia te taie imprejur si cred ca e
f dureros dupa o varsta... Mai apoi, conform "sfintei" lor credinte trebuie sa
inghiti mot a mot Coranul ceea ce nu se potriveste cu felul matale de a fi
(esti totusi orientat spre libertate, si asta e ok).

Bogdan Duca

Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> "Sunt 11 lucruri spurcate - urina, excrementele, sperma, oasele,
> sangele, ciinele, porcul, barbatul si femeia ne-musulmani si
> treimea." Alte citate vorbesc despre Raiul pe care il castiga sigur
> cei care lupta si mor in Jidhad...

Tataie, fii om serios si da cota exacta, nu cita de pe campii, nici
atata disciplina nu ai? In alta ordine de idei, Jihad inseamna inainte
de toate "razboi interior". Ca sa ma fac mai clar pentru tine:
crestinul care se infraneaza de la mancare de frupt si de alte placeri
in timpul postului mare tot jihad face, se lupta cu natura sa
animalica. Si normal ca intra dupa asta in rai.

Tu trebuie sa incepi sa gandesti, ceea ce va fi ditamai jihadul, iar
dupa asta in mod naturaliter nu vei mai spune tampenii, ceea ce va fi
sinonim cu o intrare in rai. Capsici? :-) Ti-am zis de "struggle",
de "combat", normal era sa te uiti in dictionare, sa-ti imbogatesti
vocabularul, sa a te initiezi in plurisemie, greu-greu la deal cu boii
mici... :-)

Toate cele bune,
Radu Iliescu

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM