From: Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]>

> Nu de mult, Times au relatat despre musulmanii din Indonezia care forteaza
crestinii din toate denominatiunile sa se converteasca la islam sau daca nu
risca sa fie injunghiati.!

Pai, si de CE nu s-au dus americanii in Indonezia (sau in tarile pe care le
enumeri mai jos) si s-au dus in Irak?
???

Aia cu "musulmanii din Serbia" chiar imi PLACE!!! Ai IDEE,atunci, CE anume
au cautat americanii in Serbia, sa-i sprijine pe MUSULMANI impotriva
crestinilor??? Ia da matalutza, aici, un raspuns!!! Or fi americanii
criminali? n-or fi? or fi sau n-or fi???

Codruta

> In Algeria-lupta apriga dintre fundamentalisti islamici si fortele
guvernamentale;
> In Nigeria-razboi civil al musulmanilor impotriva crestinilor;
> .Kenya- partidul islamic a declarat "razboi "sfant" guvernului;
> .Turcia -guvernul musulman este pus in incurcatura de catre partidul
islamic Refah;
> .Sudan-razboi civilb intre musulmanii din nord si crestinii din sud;
> .razboiul dintre musulmanii din Eritrea si crestinii din Etiopia;
> .Rezultatul luptei dintre musulmanii azerbaigieni si crestinii armeni a
fost de zeci de mii de victime.
> .Armenia a fost micsorata de catre musulmani prin castigarea si
retrocedarea teritoriului;
> .distrugerea a 107 biserici si manastiri, atat antice cat si moderne
apartinand Serbiei, au ca autori aceeasi musulmani ;
> .Republicile musulmane Cecenia, Daghestan, Turkmenistan, Tadjikistan si
Uzbekistan au aprins insurectia impotriva regimului ortodox rus, iar pana in
2050 Rusia va fi fortata de catre invadatorii islamici sa se retraga din
Asia Centrala;
> .Indonezienii musulmani au declansat un razboi violent impotriva
crestinilor.
> . Malaiezia este o bomba gata sa explodeze intre musulmani si minoritatile
chineze si indiene , deci nu doar impotriva crestinitatii!
> . Hindusii din India au avut de a face cu "sabia islamului" si au fost
chiar arsi de vii pentru ca au refuzat acceptarea islamului.

www.arin.ro

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM