From: Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]>

> "Merci" ca m-ai luat peste picior la chestia cu omoratul...de ce crezi ca
au intrat arabii aia cu avioanele in WTC si Pentagon? Asa...de nervi ca nu
au la ei in Kabul cladiri asa de frumoase?

Chiar! de ce or fi intrat? Pentru ca "nu le place stilul de viata" al tau?
Mai, da' nevricosi mai sunt baietii aia.....

> Ai citit o traducere a celebrelor discursuri ale lui ben Laden? Cauta-le
pe net si citeste/le...Sunt foarte educative pentru cei care, de la Braila,
cred ca noi suntem iubiti de toata lumea si feriti de orice primejdie...

Zau? numai pentru cei de la Braila? Pai, daca numai pentru ei sunt
"educative" (si pentru ceilalti nu) imi zici de ce ar trebui sa le citesc
eu???

> Motive pt care trebuie sa luptam mai departe in Iraq si in razboiul contra
terorismului (chiar si in actiuni ofensive):

CE anume are Iraq cu Bin Laden???

>    Prestigiul international al Romaniei, prestigiu de care avem nevoie pt
nu a mai fi tratati ca niste paria in lume;

Mama! ce slogan! De pe cand incercau in liceu sa ma spele pe creieri, cu
"lupta pentru pace" a lui Ceausescu n-am mai auzit asemenea *******!
Deci, Romania nu poate sa aiba "prestigiu"decat mergand intr-un razboi
dubios alaturi de unul dintre cei mai prosti presedinti din cati a avut SUA?
Pai,CHIAR ca stam jalnic..... :(

>    Asigurarea unei aliante durabile cu SUA, cea mai buna alternativa
politica pt Romania in eventualitatea unui esec al proiectului european (de
aici si celebra "axa" a lui Basescu);

De unde si pana unde asta?
Ce,avem SUA prin apropiere? vecini pe la vreo granita? cu vreo "traditie" de
colaborare? sau ce?

Pana una-alta, cu sau fara "proiectul european", singurele "alternative"
bune ar fi alianta cu Franta... hai,fie! sau cu Germania....

>    Recastigarea prestigiului in Orientul mijlociu prin participarea la
procesul de modernizare a regiunii (cu oportunitati de investitie si profit
imense pt firmele romanesti si implicit pt toti romanii);

oAu!
Imi dai si mie exemplu de ceva cascaval pe care l-a primit pana acum RO din
celebra "reconstructie"?
Sau macar, acolo... cam CAT din datoriile pe care Irak le avea au fost
returnate Romaniei dupa intrarea in razbel?

Pana una-alta, eu nu vad decat ca ne-am procopsit NOI, cu capusha aia de
Bechtel (de la care a si pornit discutia)... intr-un contract dubios,
netransparent,incarcat la pretz si pentru care s-au facut presiuni sa nu
existe licitatie!

>    Apararea spatiului cultural si politic occidental, spatiu de care tinem
si noi.

Daaaaa??? (@@). Pentru "apararea spatiului cultural si politic occidental"
i-au sprijinit americanii pe musulmanii din Serbia? Interesant.....

> Or mai fi si altele: la astea m/am gandit acum la 1,39...

Pai,daca ASTA e "gandirea" de la 1,39, eu iti recomand altadata sa te culci
mai devreme....

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

Give the gift of life to a sick child.