--- Octav <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> nu e ciudat ca te-ai basicat asa tare DUPA tot
> circul cu ostaticii? de ce nu
> acu' 2-3 ani cind trebuia inclusiv sa ne invite in
> NATO?

Acum 2-3 ani, in timp ce eram invitati in NATO, io
mancam paine cu unt si cu gem, fapt care ajuta la
basicare (e chiar un tratament pre-basicare excelent).

In alta ordine de idei, si Franta si Germania sunt in
NATO, si nu au facut parte din trupele de ocupatie.
Spania, alta membra NATO, s-a retras de mult din Irak,
iar alte membre NATO sunt in curs de retragere.

In mod firesc si deloc surprinzator, Organizatia
Pactului Nord-Atlantic nu va avea de suferit. Si stii
de ce, mai, nebasicatule? Pentru ca prevederile prevad
sprijin reciproc in cazul unei agresiuni indreptate
impotriva unui membru, si nu sprijin la invadarea unui
tertz. "Coalitia" jenanta esafodata de Bush si Blair
era compusa mai ales de ne-membre Nato, gen Pallau si
Philipine, basca Afghanistan, culesi cum-necum in
schimbul unor iluzorii avantaje economice, de unde se
vede cata greutate avea principala structura militara
a lumii aici...

A invoca apartenenta noastra la NATO in cazul asta
dovedeste, imi pare rau ca trebuie s-o spun,
necunoasterea datelor problemei. Doar daca nu cumva
vrei sa insinuezi, cam tarziu si fara fundament, ca
Irakul constituia o amenintare pentru USA, ceea ce
nici americanii nu mai cred...

Toate cele bune,
Radu Iliescu

'Jewels are stones, but cannot be found everywhere; the sandal tree is a tree,
but does not grow in every forest; as there are many elephants, but only one
king elephant, so there are human beings all over the world, but the real human
being is rarely to be found.' (a sanskrit poet)

http://mail.yahoo.com

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM