--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nu mi-ati dat nici un link - unde-i link-ul?
> ???

> Iar subiectul era autostrada Brasov - Bors (si santajul care se
> exercita pentru ea).

subiectul autostrada Brasov - Bors evidentiaza interese multiple:
mafia imobiliara, mafia psdista, mafia betonului, mafia
asfaltului, mafia cimentului, mafia nisipului, etc. etc.

Ca sa nu mai vorbesc de mafia mediului, mafia printului Charles,
mafia tiganeasca, etc.

In plus e vorba de interesele maghiarilor, a judetelor
Covasna si Harghita (care sunt interesate de autostrada fiindca
la bugetul ei sunt prevazute sume pentru tronsoanele care
o leaga de Miercurea Ciuc si Sfantu Gheorghe), dar si a judetelor
Bihor, Salaj, Cluj, Alba, Bistrita Nasaud, Mures, Sibiu si Brasov
(acestea fiind direct avizate).

> Habar n-am - ma gandesc ca or fi "iubind"-o si aia care o produc....

nu cunosti povestea.

Ea inceput mai demult (omit o serie de aspecte).
Ma voi referi la momentul MAN.
Nemtii au intrat in business cu Romania, numai ca romanii au
preferat sa distruga procesul de productie german, de unde
s-a ajuns la ROMAN (nemtii s-au retras iar romanii au ramas
cu o porcarie). E mai complicata povestea, interesant e sa
fi auzit povestile muncitorilor de pe banda rulanta. La un
moment dat am lucrat cu un astfel de muncitor si auzindu-i
povestea parca vedeam filmul lui Charlie Chaplin, "Timpuri Noi".
Am ras in hohote.

> Iar ZD nu se definesc in sate... e vorba CEL putin de orase mici,
daca nu si
> mari....
> D. ex., in Brasov, Codlea....

nu cunosti subiectul.

In judetul Brasov zonele defavorizate reprezinta Tigania.
Mai interseaza-te.

> Adica, participau!
> Si atunci, de ce sariti mereu cu gura la ei?

Cine a sarit la moldovenii brasoveni?

> Nu, subiectul era santajulcu autostrada si modul in care mint o
> gramada de ardeleni, bazaind ca cat dau ei la buget si ca cat nu li
> se da lor de la buget si 'reati ai dreaq de regateni ca nu bagati
> bani in autostrada si ca Hunedoara, Arad, Alba, Sibiu n-ar fi
> Transilvania samd....

Necesitatea unei autostrade prin mijlocul Ardealului este
imperioasa. De fapt proiectul unei astfel de autostrade este
foarte vechi. Prin 1968 au existat mai multe studii de fezabilitate
si mai multe proiecte.  Cel mai important este exact cel care
astazi se numeste Bors-Brasov.

Realitatea ca Ardealul participa disproportionat de mult la
bugetul Romaniei capatand in schimb nimica este la fel de
actuala si importanta. Ardealul are nevoie sa se dezvolte,
trebuie sa creasca. Este din pacate impiedecat.

Arad, Hunedoara si Sibiu nu inseamna nici Transilvania nici
Ardeal. Alba nu poate fi inclusa in discutie fiindca autostrada
va trece la extremitatea sudica a judetului Alba.

> DVS. ati abatut-o - eu doar am incercat sa explic ca veniti cu
> stereotipuri nejustificate si cu argumente in general false..

deocamdata ai demonstrat ca bati campii.

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM