--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> From: valachus per skorilo <[EMAIL PROTECTED]>

> uAu!
> Asta-mi aminteste de vremea cand Dl. Bouleanu ma ameninta (cred ca
pe perso)
> ca imi aranjeaza el sa nu mai iau viza de SUA!

cine boul crestin gusat,incornorat si imbecil de BOULeanu tot ala
care ii lingea bataturile lui iliescu?asta e un cretin cu gusa si
mitoman care da gaze prin internet, a facut pirnaie de drept comun
cind traia in Romania si acum face pe muschiulosul pe net.cum
sa 'aranjeze' un maturator ca el din Chicago sa nu mai iei viza?
BOULeanu e doar un tembel fara pereche si guraliv de la periferia
societatii, care face America de ris.stai fara grija.
Dorin

> (de parca mor daca nu mai iau viza de SUA - dar asta-i ALTA
poveste).

> Shi zi asha, valachus, te ocupi de din astea? "VEI FI avut in
vedere"?
> adresare la "imperso"?
> Oare de CE anume imi aminteste mie stilul asta? ;)

Does he tell you he loves you when he's hitting you?
Abuse. Narrated by Halle Berry.
http://us.click.yahoo.com/aFQ_rC/isnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM