Domnule Stanciu,
Sinteti dibaci in ale vorbelor insa acestea si intreaga Altermedia nu pot
ascunde cu atita grija de care dati dovada, "planurile si proiectele"
dvs.intime si care va privesc EXCLUSIV!

BPM
Timisaora

Bogdan-Ioan Stanciu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Hristos a inviat prieteni! Adevarat a inviat!

Acu' ca trecura si sarbatorile, am gasit nitica vreme sa ne ocupam
si de obraznicaturile astea, care si-au facut o pasiune din a ne
acorda (in special mie, dar si intregului colectiv AM) mult din
timpul lor.

Multumesc, ce sa zic - nu muncesc degeaba, daca se agita atatia
pentru mine! Dar orice mesaj care ne priveste, chiar negativ, este
si va fi folosit in avantajul nostru!

Cred ca e inutil sa va spun ca organizatorii "StudentFest 2005" s-au
sters la fund cu "protestul". Auzi, sa-si ceara scuze! Ha ha ha ha!

Iata mai jos replica trimisa de noi presedintelui OSUT si
organizatorilor StudentFest (cu care in treacat fie spus ne
cunoastem) si unora din semnatarii "protestului" (pentru ceilalti nu
am putut gasi o modalitate de contact - de celebri ce sunt).

Replica edifica pe cei in cauza (unii erau deja edificati).

Totodata sunt bucuros sa anunt pe toti prietenii nostri ca, prin
bunvointa si ajutorul Atotputernicului, in curand vom porni un nou
proiect, care le va provoca apoplexie tuturor mancatorilor de
substanta maro la adresa noastra.

Bogdan

--------------------------
Asociatia Altermedia, Bucuresti - Romania

Nr. 015/04.05.2005

Catre,
Organizatia Studentilor din Universitatea Timisoara
- In atentia organizatorilor Festivalului "Studentfest 2005" -

Spre stiinta:
*Fundatia Culturala "International Network of Contemporary Artisans",
*Asociatia "Tinerii Prieteni ai Naturii – Young Nature Friends",
*Comunitatea Evreilor din Timisoara

Mult stimate domnule Presedinte al Organizatiei Studentilor din
Universitatea Timisoara,
Onorate doamne si onorati domni,

In replica la mesajul primit (si respectiv trimis) de domniile-
voastre pe 19 aprilie a.c., cu privire la presupusele prejudicii
aduse Festivalului Studentfest 2005 prin alegerea ca partener media
a Asociatiei Altermedia si a publicatiei electronice AlterMedia, va
facem cunoscut urmatoarele:

Altermedia este persoana juridica romana, organizatie non-
guvernamentala, apolitica, ce isi desfasoara activitatea conform
legilor romanesti, in trei directii prioritare de actiune: Media
alternativa, Cultura si Stiinta, Dezvoltarea Societatii Civile.

IN NICI UN CAZ nu avem printre obiective promovarea discriminarii de
vreun fel – insasi existenta noastra ca urmare a unei hotarari
judecatoresti dovedeste aceasta.

Una dintre activitatile noastre este editarea publicatiei
electronice de succes "AlterMedia România", cu circa 60.000 de
cititori lunar si aproape 1.000 de abonati permanenti. AlterMedia a
devenit, dupa doi ani si jumatate de activitate, un mijloc de
informare de referinta, prin calitatea informatiilor, prin
independenta sa totala, ideologica si financiara, si prin utilizarea
celor mai moderne mijloace tehnologice in demersul sau – folosirea
spatiului virtual pentru raspandirea informatiei. Intreaga noastra
activitate se desfasoara pe baza de voluntariat in cadrul unui
colectiv de 10 persoane cu diferite orientari politice si
religioase, jurnalisti profesionisti sau amatori, persoane care
depun eforturi uriase pentru a putea ajuta la renasterea unei prese
real independente in România.

Solicitarea AlterMedia de a deveni partener media al "StudentFest
2005" a fost motivata de dorinta sprijinirii benevole a acestui
festival, ca si de consideratia cu care privim eforturile
organizatorilor - voluntari ca noi - si a fost, pana la capat, un
parteneriat cinstit, marcat de relatari de la Festival (in masura
posibilitatilor noastre) si de publicitate facuta evenimentului prin
mijloace specifice, unui mare numar de cititori.

Initiatorului mesajului de protest fata de acest parteneriat, site-
ul internet Indymedia Romania, desfasoara de aproape un an o
activitate permanenta de denigrare a muncii organizatiei non-
guvernamentale Altermedia. Aceasta denigrare este provocata de
faptul ca indymedia romania aspira, fara insa a reusi, sa devina un
catalizator si un mijloc de comunicare alternativ, asa cum este
AlterMedia. Nereusita, care le starneste invidia, este motivata
exclusiv de posibilitatile limitate ale colaboratorilor sai.

Indymedia nu desfasoara nici un fel de activitate in sprijinul
principiilor "progresiste" pe care le reclama, in schimb insira
cuvinte si forme fara fond, in speranta ca isi va castiga locul la
care aspira. In loc sa actioneze in mod concret pentru "o lume fara
discriminare", Indymedia alege sa calomnieze, si sa incerce - fara a
reusi - diminuarea meritelor altora. Insusi faptul ca a apelat la
cateva organizatii in sprijinirea acestui "protest" dovedeste ca
sunt constienti de lipsa lor de importanta.

Ca sa ne facem mai bine intelesi, dorim sa stiti ca editorul-
coordonator al publicatiei AlterMedia, dl. Bogdan I. Stanciu,
persoana cu buna pozitie sociala si respectat in comunitatea in care
traieste, ziarist profesionist atestat, a fost in repetate randuri
calomniat pentru optiunile sale politice (pe care nu le-a ascuns -
dar care il privesc exclusiv) de indymedia romania si colaboratorii
sai, si calificat ca "hot", "spalator de bani", "fanatic
religios", "fascist" si "corcitura romano-tiganeasca" (nu intelegem
cum se impaca acesti ultimi termeni!!!)

Dorim sa mentionam, in incheiere, ca in opinia noastra celelalte
initiative semnatare ale puerilului "protest" au fost induse in
eroare si risca sa fie parte intr-un conflict cu care nu au nici o
legatura. Cu respect si consideratie le rugam ca pe viitor sa cugete
cu mai multa atentie inainte de a semna un act, fie si un mesaj
electronic.

Lasam la latitudinea domniilor-voastre aprecierea adevarului in
aceasta problema, si stam la dispozitia oricui pentru informatii
suplimentare.

Primiti, va rugam, asigurarea celor mai distinse sentimente ale
noastre.

Conducerea Asociatiei,