Tascu-Stavre Miroslav <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
mesjul lui Para de pe [EMAIL PROTECTED]

Iti inteleg frustrarea, probabil o avem cu totii...
S-a construit, s-a stricat, s-a dus dracului...
Ceea ce nu pot sa ne ia este tocmai asta: cortul, chitara pe plaja,
la foc. Nu
stiu altii kumm sint, dar noi am facut in fiecare an focuri,
cintari, bai in
mare noaptea...
Si am intilnit foarte multi oameni care au facut la fel. Si daca nu
ai observat
ca "inca se poate", probabil e din cauza ca te-au preocupat prea
mult betoanele,
mertzanele (anul trecut a fost si un Rolls Royce, l-ati vazut?) si
matroanele-patroanele cu circiumi infipte in plaja (nu dau nume...).
Ar fi fost
OK daca preocuparea asta ar fi venit de mult, acum ani de zile...
Atunci cind am
stat toti cu mainile in sin, uitandu-ne cum se ridica beton dupa
beton. Ne-am
oripilat cu totii cind, dupa Bibi, mitocanii au construit
oribilitatea aia.
Ne-am oripilat si am dat din umeri. Apoi am baut bere la Ovidiu. Si
inca o
bere. Acum, putem doar incerca sa carpim ceea ce este. Sau sa
renuntam. Sau sa
cautam alte locuri misto, salbatice, apoi sa le povestim
prietenilor, sa-i
incurajam sa vina acolo, prietenii sa-si cheme alti prieteni, apoi,
o rulota, o
terasa, o casuta, motel, jdemii de camere etc.
Come on, face it, Vama asta este produsul nostru. Al celor care nu
si-au tinut
gura. AL celor care au vrut sa impartaseasca si cu altii ceea ce au
simtit ei
acolo. Hai sa nu ne mai cacam pe noi. Din pacate "folclorul" asta se
degenereaza
pe parcurs, ajunge la receptori nebanuiti initial... De-aia
cu "mertzane".
Cocalari cu ghiuluri Bvlgari de cinci mii de parai (purleconeseor),
frateeee si
cu scutere de dat in cap la delfini.
Hai ca m-a luat valul...
For your info: urmare a hotaririi ministerului mediului, in vama nu
mai exista
terase si alte chestii pe plaja. Mai putin stuful mitocanilor...
puteti in
continuare, si anul acesta, merge acolo, la disco...

doar un para (din cei o mie)

P.S. Ce-i aia "rims". Sa-mi iau?

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "andreispin" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> [...]
> Vama.
> Unde sunt vamaiotii de altadata? Vamaiotii cu chitari si corturi,
cu
> romul Jamaica indesat intr-un sac de dormit ca vai-de-el, cu trei
> frunze printr-o tipla, fericiti ca vin sa-si impartaseasca unul
> altuia frumoase clipe de neuitat, pe o plaja uitata de lume, in
> capatul Romaniei?
> S-au dus odata cu chitarile și sacii lor demodați si chiar si
> cu "ceaiul" lor, cu romul lor ieftin. Au fost inlocuiți
> de "mercedesuri, speeduri, mițubisuri", de ochelari cat ochii lui
ET
> [...]
> Asta e...actiunea salvati Vama Veche...salvati ce? Spuneti celor
care
> au cunoscut Vama doar in felul asta sa o salveze,... ce vor
> intelege...? Sa vina sa mai construiasca ceva, sa-si mai aduca
alti
> trei prieteni teposi de data asta chiar IN Mercedesuri si sa
comande
> la terasa X berea Z(100.000 sau 10lei grei) ca de,... "merită sa
> cheltuim aici ...poate macar vor asfalta si ei aleiile astea, ca
imi
> ciobesc rims-urile de o mie para bucatta" nu?

In primul rand multumesc de raspuns ;i ai in mare parte dreptate, dar dupa cum
ai vayut in ultima parte a materialului am recunoscut ca asa este . Noi astia
multi sau putini cati eram nu am facut nimic si acum o dam in barci, da ce sa
faci asta e... sa facem ceva, totusi, macar acum, nu?

Eu stiu ca sunt multi ca tine care inteleg cei Vama Veche dar ce ne facem cu
cei care nu inteleg. Care au venit si au luat-o de-agata,...asa ca acum. ei nu
o stiu altfel si nu inteleg cei SaveVamaVeche, nu inteleg cei cu FlowerPower-ul
ala de pe sigla actiuni, NU inteleg, au 15-16-17 ani si nu au auzit decat de la
Prodigy in sus...spunele lor sa salveye si ei vor intelege .....ce?

ca tre' sa/si aduca "tovarasii" sa fie mai multi sa bea si sa se distreye,
da...nu de alata da',... tre' salvata frate Vama c-asa zic astia: Salvati Vama
...veniti ca-s concerte....

pai nu?

A.

Has someone you know been affected by illness or disease?
Network for Good is THE place to support health awareness efforts!
http://us.click.yahoo.com/OCfFmA/UOnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM