Imi cer scuze pentru mesajul de ieri!
Din cite se vede din articolul din Cotidianul, pe profesorul Piso il sapa
cineva. Informatia referitoare la restaurare am primit-o pe adresa personala.
Imi pare rau ca m-am lasat influentat.

Sint sigur ca "sapatura" are legatura cu implicarea D-lui Piso in campania
Rosia Montana. Dat fiind ca articolul (nesemnat) abunda in termeni de
specialitate, cred ca pîra porneste de la cineva din minister, care o mai fi
fost prin controale. Poate stiti voi cine ar putea sa fie si poate ii pregatiti
ceva de dulce!

http://www.cotidianul.ro/index.php?a=6639&shift=1

Domnule Mititean, poate Dvs. stiti mai multe din Cluj si poate ne spuneti cum
stau lucrurile, de fapt.

Cu respect,

Peter

Dying to be thin?