(cititi comentariile de pe forum, de la articolui de kk din Evenimentul Zilei,
la:
http://www.expres.ro/social/?news_id=186266)

Stateam mai devreme sa mananc la o carciumioara de la "coada calului" unde imi
place mancarea
si, in afara de asta, personalul ma "rasfatza" (azi, d.ex., un chelner a fugit
sa-mi cumpere
tzigari, pentru ca la ei nu erau). Si, pentru ca au fost asa draguti, azi am
lasat un bacsis
ceva mai "consistent".
Dupa care mi-am amintit ce a "produs", pe la inceputul anului, mintea creatza a
unui ministru:
ca, adica, bacsisurile sa fie incluse in nota de plata (care a fost si ea
consistenta la mine,
pentru ca azi am fost bine-dispusa si am avut o pofta de mancare de lup si, in
plus, am vrut
si sa expermientez ceva nou, nu doar eternii ficatei cu andive si "aceto
balsamico").

Tocmai ma rugase mai devreme un amic ziarist sa-i spun cand a aparut articolul,
asa ca aveam
povestea proaspata in minte si m-am gandit:
- la bacsis se va aplica si TVA? ;)
- bacsisul se colecteaza de catre unitate si se re-distribuie in sistem
"cooperatist" la
chelneri? sau si-l opreste fiecare? ;)
- daca se colecteaza de catre unitate, la re-distribuire se opreste comision? ;)
- la comision se aplica TVA? (in fond, mancatul la carciumioara fiind un
"serviciu de lux" iar
servirea placuta chiar si mai "de lux", cred ca ar trebui sa se bage si accize
:ppp)
- in caz ca bacsisul se opreste direct de catre chelner, el si-l baga in
declaratia de impozit
pe venitul global? :-ppp
- daca el si-l baga in DIGV, atunci n-ar fi corect ca, atunci cand ii las
bacsisul, sa-i bag
sub nas si o declaratie rectificativa completata de-a gata cu datele
organizatiei mele? :-ppp
- oare cum s-ar opera bacsisul, daca s-ar introduce in planul de conturi? ;)))

:)))

domne, pe considerente de-astea, si la o cana de vin rosť (al casei) se poate
construi o
intreaga filosofie economica - masterate la greu, cursuri pe la universitatile
particulare,
reducerea somajului, reinsertie sociala samd........... ma gandesc sa ma apuc
de educatia
adultilor in privinta managementului bacsisului :-ppp

Yahoo! Mail - Find what you need with new enhanced search.
http://info.mail.yahoo.com/mail_250

What would our lives be like without music, dance, and theater?
Donate or volunteer in the arts today at Network for Good!
http://us.click.yahoo.com/MCfFmA/SOnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM