From: H......... <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>

mesaj forward cu acceptul autorului ... am vazut si eu reportajul aseara si
m-am crucit la rindul meu ... azi miine, sarbatoarea florilor de colt, ca
"balul bujorului" deja este :( ...

Date: Monday, May 16, 2005, 7:26:14 AM
Subject: Fw: poate ca va intereseaza...Mediatizarea nationala a non
educatiei, inculturii, mitocaniei & barbariei contra naturii

 ===8<==============Original message text===============
Duminica 15 05 seara-Stirile Antena 1 : reportaj despre inflorirea bujorului
de padure , rosu singeriu, superb, la Comana, sindrofie cu iz nostalgic
proletar-cimpenesc , mititei, chiolhan, pseudo folclor...tot tacimul.
Pretext ? Mereu se gaseste 1. Azi inflorirea ocrotitei plante superbe in
padurile de foioase ale com.Comana. Reporterita Antenei 1 aduna, live, in
fata camerei, un urias buchet, rupind planta dupa planta, rinjind fericita
de mareata-i isprava, i se alatura "tovaraseste" alta pleiada de fitze
buricoase care mai rad citiva zeci metri patrati bratze superbe flori, totul
adunat/montat/dat ca inedit pe postul cu difuzare nationala la ora "stirilor
nationale".
O lectie certa de barbarism contra mediului/florei, anticultura cu iz
petrecaret, o bauta la urma urmei, ca de ziua minerului, cfr-istului,
postasului, homesexualului sau lesbienelor...in fond la noi in fiece zi e-o
sarbatoare, ba se razvrateste trotkist-stalinist mos ilici la pesedeii lui,
de ajunge la Elias cu cardiopatie ischemica , ori se-arunca pe post Sulfina
Barbu cu vreo parere anti aquatica banatzeano-buzoiana ...
Cum naiba sa faci educatie ecologica step by step i tara asta daca toata
munca (unora) e data-n laturi de un reporter imbecil + primarul "locatiei"
haruite de zei cu astfel de minunatii ale naturii ?
Bunul simt, educatia, cultura, civilizatia , respectul fata de frumusetile,
de tot felul, ale naturii tin de elementarul integrarii in UE si
universalitate.
Antena 1 a(mai) dat o proba de mirlanie mitocanesc pseudocultural pastorala
cu rating prostesc absolut .

Felicitari si...la mai mare !
L.***** (nu credeti, cereti caseta/reluarea reportajului si cruciti-va !
Romania mil. III )
===8<===========End of original message text===========

www.arin.ro

In low income neighborhoods, 84% do not own computers.
At Network for Good, help bridge the Digital Divide!
http://us.click.yahoo.com/HO7EnA/3MnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM