Protestez ref. la "serioasa" firma ASTRAL, care:

- ofera niste servicii Internet de toata jalea (intreruperi dese, intarzieri -
uneori de zile intregi - ale mesajelor, rootere ca vai de lume);
- practica o discriminare de cel mai prost-gust (adica, in acelasi pretz,
bucurestenii - mdeh! "capitalisti" :-pp - beneficiaza de webmail iar noi,
ashtia, mai tzaranoii, de prin resedintele de judete, doar de un cont de POP);
- au un dispecerat jalnic (azi, timp de o ORA am incercat INCONTINUU sa sun la
3 numere si toate au fost "ocupate");
- la sesizari practica un stil de mesaje de prost-gust gen: "vaaaaiiiii.... dar
sunteti singura persoana care are probleme" (cu toate ca stiu PRECIS cel putin
vreo 10, atat persoane cat si institutii, care mai au) - "dar calculatorul Dvs.
trimite virusi" (cu toate ca ma refer la perioade in care sunt plecata cu
saptamanile iar compy e bine-mersi oprit si scos din priza) samd........

Am aflat numarul lui Aurel Costea si l-am sunat de mai multe ori (sper din
toata inima ca i-am stricat Sarbatorile de iarna, cand, in loc sa ma bucur pe
YM cu prietenii mei, am avut parte de un Internet de tot kk) - si ce credeti ca
mi-a zis, o data?
???!!!
"Pai, stiti Dvs.cu cat se plateste un administrator bun?"

Pai, eu NU stiu - ca nu eu ma dau mare director de mare provider Internet - da'
el, de CE nu stie?????????

Sa cred ca ASTRAL e la un pas de executare silita? sau ca merge cu profit = 0?

Sau sa cred eu ca sunt niste scartzani ordinari, care prefera sa ia dividende,
decat sa dea niste salarii decente, unor admini BUNI, ori sa faca niste
investitii "adevarate", pentru ca sa aiba niste echipamente si niste admini ce
ar putea oferi clientilor servicii normale?

Ce sa cred?

Pun mesajul asta si pe freeex, pentru ca restrictionarea serviciilor Internet
este SI o restrictionare la dreptul la informare si exprimare, precum si pe cea
mai mare lista romaneasca (romania_eu_list), uite-asa! ca poate avertizez niste
oameni nevinovati, sa nu se enerveze :-ppp

Specific: platesc FULL Internet - iar pentru asta mi s-a promis FULL! adica,
daca vreau sa ma conectez la 5 dimineata, la ora AIA vreau sa plece mesajele
mele si sa le primesc pe cele de care am nevoie si la ora AIA vreau sa intru pe
ce site vreau eu si sa dld ce vreau EU!!!

ABSOLUT revoltata,

www.arin.ro

www.arin.ro

Does he tell you he loves you when he's hitting you?
Abuse. Narrated by Halle Berry.
http://us.click.yahoo.com/aFQ_rC/isnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM